Hoi! Heeft iemand hier de laatste dagen/weken een vruchtwaterpunctie gehad? Ik heb die 2 dagen geleden laten doen ivm een slechte 20 weken echo (kromme botten in bovenbenen) en nu moet ik wachten... morgen hopelijk al de eerste uitslag van de sneltest. Ben zo bang! Iemand ook in hetzelfde schuitje?
Aawh wat ongelofelijk rottig! Zeker als ik je onderschrift lees Wachten op de uitslag is vreselijk! Ben echt een week helemaal van de leg geweest. Zoek veel afleiding. Snap dat je het liefst wil kniezen. Doe wat voor jou goed voelt! Hebben ze al enigszins kunnen verklaren waar de afwijking van jullie kindje vandaan komt? Sterkte!
Nu niet maar vorige zwangerschap wel.. Dat afwachten is killing. Wat al wordt gezegd zoek veel afleiding anders ga je zitten tobben en gaat je hoofd met je aan de haal.. sterkte!
Weet je al meer? Je kan ook voor 4u zelf bellen he? Heb ik ook gedaan vorige week en ze reageerden heel begripvol. Sterkte!
Veel sterkte met het wachten! Ik heb ook een keer een vruchtwaterpunctie laten doen na de 20 weken echo, dat was toen op een donderdag en wij hadden toen op de maandag daarna al de eerste uitslag. Anders misschien even bellen?
Sorry dames, ik kreeg geen email dat er gereageerd werd op deze topic! Afgelopen vrijdag hebben we de uislag van de sneltest gehoord en die was goed, maar dat was te verwachten na een goede NIPT. Dus nu nog even wachten op het resultaat van het chromosomenonderzoek, dat heeft voor ons meer waarde dan de sneltest. Volgende week dinsdag hebben wij weer een GUO en ik hoop dan ook de uitslag te kunnen horen (precies 2 weken na de vwp). Bedankt voor jullie steun!
Spannend zeg nog een hele week wachten!! Hebben ze een specifiek vermoeden waar ze op zoeken of geen idee?? Bij mij kwam uit de punctie ook niks bijzonders naar voren, had 'gewoon' pech. Hopelijk hebben jullie volgende week een compleet plaatje (en hopelijk is er niks aan de hand!!)
@Bubbels84 vandaag hebben ze een staff meeting om onze situatie te bespreken met o.a. de kinderarts, orthopeed, geneticus etc. en daan gaan ze kijken op welke afwijkingen ze gaan testen. Nou ja, niks aan de hand gaat het zeker niet meer worden, ze heeft toch botten in haar bovenbenen die niet recht zijn gegroeid, maar hopelijk is dit het enige wat er is, en geen deel van een syndroom of zoiets genetisch.
Ja sorry dat bedoel ik ook, dat het niet een indicatie voor onderliggend syndroom of afwijking is...hopelijk dat je vandaag dan al iets wijzer wordt! Tijd lijkt wel achteruit te tikken als je op zulke essentiële informatie wacht of niet? Of heb je veel afleiding ingepland?
@Bubbels84 helaas hoor ik niks van hen na de vergadering, het is puur voor de artsen. Ik hoop dat ik het volgende week dinsdag hoor, want ja, ik ben dan al 23+1 en als we de zw willen afbreken hebben we maar 5 dagen om dat te beslissen EN te doen! Hopelijk is dat niet nodig. Ik probeer wel wat afleiding vinden, helaas werk ik niet maar ik heb wel een super energieke puppy die mij wel een beetje bezig houdt
fijn om te lezen dat de sneltest al wel goed was en natuurlijk de goeie nipt die je al had. ik leef met je mee meis! hopelijk geeft je puppy inderdaad voldoende afleiding en mag je/mogen jullie snel de uitslag krijgen.
Ja je moet er niet aan denk dat je in 5 dagen van alles moet beslissen en uitvoeren.. Maar echo's zijn niet altijd zalig makend he wie weet is er een goede oplossing voor je kindje!! Hopelijk sleept je pup je er door heen.. En mijn oma zijn altijd een brutaal mens heeft de halve wereld.... ik zou gewoon een telefonisch consult aanvragen over de bevindingen van de vergadering. Het gaat per slot om jou en je kindje!!
@anniko : Wat een spanning zitten jullie in meid! Ik duim met je mee voor een snelle en goede uitslag van het verdere onderzoek. Hopelijk houden de kromme bovenbeentjes geen verband met een syndroom of iets genetisch. Hopelijk kun je de komende dagen nog doorkomen met veel afleiding.
Heel veel succes met wachten meis.... hoop dat het toch allemaal meevalt en dat jullie geen onmogelijke keuze hoeven te maken. Ik wens jullie alle geluk van de wereld...!
@Niqi86 @Juni @Number2 heel erg bedankt lieve meiden! Nog een week wachten en dan kom ik hopelijk weer bij onze topic gezellig te kletsen.