Wanneer overstappen naar ander bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ZonStraal, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    jawel, ze gaat met slaapzak en al eruit :D
    Ach, er is niks in haar kamer wat kwaad kan en het is meestal ff kwartiertje "praten" met de poppen en dan lekker naar bed.

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0

Ja, ik vind dat ook zo raar..

Mijn zoontje is bijna 22 maanden en ligt nog heerlijk in zijn ledikantje.
    Hij is ook nog nooit zijn ledikant uitgekomen. Verder is hij nog zo klein en dun dat ik hem voorlopig nog in zijn ledikant laat slapen. Ik wil eind dit jaar gaan verhuizen dan is hij 2.5 en dat lijkt me een mooie leeftijd.

3. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Bij ons ging hij met 20 maanden in een 1persoonsbed. In eerste instantie met slaapzak nu het warmer weer is niet meer.

Hij komt er wel zelf uit en heeft een periode slechter geslapen (maar is altijd al een klein nachtbrakertje geweest) maar het gaat nu goed en als hij er 's nachts uitkomt loopt hij alleen naar onze kamer gaat nooit ergens anders heen.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wat heeft dun nou te maken met in een ledikantje moeten blijven?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    waarom vind je dat raar?
    Ik ga na een half uurtje altijd kijken en dan ligt ze altijd keurig in bed. Ze speelt overdag ook weleens in haar kamer (als ik me aan het aankleden ben oid) Overigens kan hier wel de deur openblijven, ze heeft een traphekje voor haar kamer

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had het er vandeweek met mijn man over (niet dat we nu al een ander bed willen hoor)

Finn probeert namelijk soms een beetje uit zn bed te klimmen en dat lukt natuurlijk nog niet. Hij kan net een paar tellen los staan (vast wel heel lang)
    Maat is het niet slimmer hem naar een ander bed te doen zodra hij er echt uit gaat klimmen? Hij valt anders echt een eind naar beneden en heb liever dan denk ik dat hij er zo uit kan stappen dan dat ie een meter naar beneden kukelt.

Wat is bij jullie de reden van het wisselen van bed? Ook zoiets of een andere praktische reden?

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dat kan ook een goede reden zijn uiteindelijk Sarah... Mijn zoontje is gewoon erg groot dat was hier de reden. Hij klom zijn ledikant niet uit en klimt nu ook zijn bed niet uit.

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse ging een maand voordat hij twee was. Veel mensen vonden dat nogal vroeg, maar het ging eigenlijk meteen prima.
    Hij paste nog best in zijn ledikantje, maar omdat ik last heb van m'n linkerschouder kon ik hem bijna niet meer in- en uit bed tillen, en op de commode. Nu klimt hij zelf in bed en ik verschoon hem daar ook.
    M'n schouder is al een stuk verbeterd en Jesse vindt zijn nieuwe bed geweldig! Hij ligt zo heerlijk genoeglijk in z'n nestje, hij ziet het echt als z'n eigen plekje.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sarah maar dat hij echt zelf in en uit bed kan klimmen duurt nog wel fftjes!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja dat geloof ik ook wel hoor! (en ik hoop het iig...hahaha)
    Maar als dat dan gaat gebeuren lijkt het me dat ze zo hard naar beneden vallen! Hahaha!
    Hij is wel rete slim...hij snapt al erg goed dat hij over de reling heen moet om eruit te komen...je ziet hem gewoon inspannen als ie staat.

Deel Deze Pagina