wanneer overstappen naar een normaal bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jolanda1986, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, want onze zoon van bijna 11 maanden is ineens 'tegen' zijn bedje. In een campingbedje wil hij sowiezo niet, dan schreeuwt ie moord en brand. Maar in zijn ledikantje begint het gedoe nu ook. Ineens sinds een paar weken weer midden in de nacht wakker en bijna niet stil te krijgen. Nu ook al 5 nachten op rij savonds laat wakker en snacht minimaal 2 uur. Echt een drama met veel tranen. Zodra hij zijn bed ziet is het al mis... Overdag slaapt hij maar 1 x en dan ook max 2 uurtjes, dus dat kan het niet zijn.
    Maar op de grond op een matrasje laten liggen vind ik ook wel spannend, hij beweegt extreem veel in bed en straks valt hij op de grond... Of valt dat wel mee?
    Hoe dan ook; alle tips en trucks zijn welkom

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hier word onze man in dec 2,5 en heeft een heel mooi gestofferd met leer bootbed staan, maar dat werkt nog niet.. komt er uit en roept dan mama mama... miss effe volhouden oke, maar heeft nu ook nachten dat tie droomt enz...dus ben al blij dat we wat slaap krijgen, kleine sklaapt gelukkig door.. hij is er nog niet aan toe volgens mij, je kindje zo snel 'groot' laten worden is ook niet goed, hij geeft t zelf wel aan, dwingen werkt ook niet...komt vanzelf op een dag echt wel goed! Hij is pas 2,bijna 2,5 , dan denkje ,al een grote jongen, maar eigenlijk nog best klein!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

en me vriend hoeft er doordeweeks ook niet uit, hij moet er om half 6 uit, en ik kan daarna teruggaan.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn dochter is pas goed gaan slapen toen ze naar een groter bedje ging. Eerst sliep ze in de co sleeper, legden we ze slapend weg. In het ledikant wou ze ook niet zelf gaan slapen, in het peuterbed wel. Maar nu heeft ze de leeftijd dat ze gaat staan etc in bed al wel lang gehad natuurlijk, met 18mnd ging ze naar een peuterbed.

Deel Deze Pagina