Morgen is het dan de grote dag........... Ons meisje haar eerste vejaardag. Wij zitten al lekker op de bank onder de slingers en balonnen, ben heel erg benieuwd hoe ze het zelf gaat vinden aangezien ze altijd wel heel enthousiast is als ze iets nieuw ziet. Nu maar even hopen op een goede nachtrust (afgelopen nacht was niet echt succesvol, tandjes....)
Alvast gefeliciteerd! Het wordt vast een heel leuke dag. Geniet lekker van je meisje (en ook gefelicteerd met je zwangerschap! Wow, je was er weer snel bij.. lijkt me erg pittig!)
Ik ken het gevoel! Fijne dag morgen! Mijn dochtertje was helemaal onder de indruk van de slingers en ballonnen en kaartjes die ze kreeg. En toen ze in de gaten had dat iedereen HOERA riep toen ze haar handjes in de lucht deed, was ze helemaal happy!
he wat leuk, wij hebben ook morgen de eerste verjaardag van ons meisje . Heel veel plezier en alvast van harte!
als eerste dank jullie wel allemaal!!!! Ze was al helemaal onder de indruk vanmorgen, en heeft erg goede zin, helemaal happy. Nu even lekker uitrusten... mama ook even op de bank. Cygnet, heb niet ecth te klagen over de zwangeschap, wel is het soms even pittig aangezien ik nu niet zomaar kan gaan liggen als ik daar behoefte aan heb. Heb wel het geluk dat ik gewoon dagelijks thuis ben en buiten wat administratief werk alleen mama ben.... Wij vinden het prettig dat ze lekker dicht bij elkaar zitten, Lisa zal 15 1/2 maand zijn als we de tweede verwachten, zal zeker een hele drukke tijd worden, denk dat beide (later/eerder) zijn voor en nadelen heeft.