hallo, ik heb een zoontje van 3 maanden. Van de eerste dag dronk hij altijd heel goed, meestal zijn zijn flesjes leeg, soms eens 30 of 40 cc over, maar niet dikwijls. hij drinkt nu 4x 165 ml en 1x 180 ml per dag. overdag geeft hij soms toch wel melk weer, als hij wakker is, is hij heel actief en spartelt met de armen en benen wild in het rond, zou dat hierdoor kunnen komen? zijn laatste fles is rond 12u 's nachts en dan slaapt hij door tot 8 à 9 uur, tijdens de nacht komt er geen druppel melk terug, omdat hij dan rustig is neem ik aan. als er melk terugkomt heeft hij schijnbaar geen last, weent niet, speelt of lacht gewoon door. kunnen baby's veel weergeven door hun actief zijn? hij krijgt wel NAN AR1 als voeding.
Hallo, Ja dat kan, wanneer kindjes wat drukker zijn kan de melk wat makkelijker terug omhoog komen. Het is dan goed om in de gaten te houden of je kindje een rustig drinktempo heeft. 15-20 minuten voor een voeding zou fijn zijn. Daarna nog ongeveer een kwartiertje rechtop houden. Lukt dit? Is Nan AR ook een wat dikkere voeding? Soms kan een dikkere voeding ook ervoor zorgen dat het wat minder makkelijk terug omhoog komt. De hoeveelheid voeding die je kindje krijgt is verder prima. Groeten Angelique
ja hij drinkt ze op ong 15-20 min, soms iets langer als hij ondertussen in slaap valt die voeding is idd dikker en speciaal voor anti-reflux, maar echt reflux heeft hij denk ik niet, hebben ze dan niet meer last normaal of wat denk jij? ik denk altijd dat als hij weergeeft, hij mss niet voldoende voeding binnenkrijgt. zijn avondfles van 20u is soms moeilijk doordat hij tussendoor krampen krijgt, bij andere flessen heeft hij dat niet. s avonds heeft hij zo'n lastig momentje en krampjes...
Hoi Katje, Bij Reflux geven kindje vaak wel veel terug, maar het kan zeker geen kwaad om een dikkere voeding te geven. Groetjes eveline