Zou het kunnen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pippeloentje, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hoihoi,

ik zit even met een vraag. Ik heb woensdagochtend een zwangerschapstest gedaan en daar kwam niets uit, geen enkel streepje.
    Vanochtend heb ik de test pas weggegooid, ik keek zomaar nog even en nu stonden er 2 duidelijke streepjes op de test.
    Zou ik nou toch zwanger zijn en heb ik woensdag niet lang genoeg gewacht? Of is deze test nou ongeldig en moet ik een nieuwe doen?
    Ben ineens best wel zenuwachtig haha.
    Wat denken jullie?

Groetjes van pip

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou als je zwanger was had er na ongeveer 5 minuten, ligt aan je test, een streep moeten komen. Je moet nooit daarna gaan aflezen want zo maak je jezelf gek. Ik zou als ik jou was nog een test doen en als er geen tweede streepje staat na een paar minuten ben je helaas niet zwanger, volgens mij.....

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Hoi Pip,

Dat ik zwanger was van mijn zoontje, deed de huisarts een test..deze was negatief zei hij...na een paar minuten kwam de assistenten binnen en zei dat de test toch nog verkleurd was...maar volgens de huisarts was ik echt niet zwanger...hij snapte niet dat de test verkleurd was...Ik vond het maar een raar verhaal en vertrouwde de huisarts niet...ik heb meteen een nieuwe test gekocht en s'morgens met ochtendurine meteen getest (deze is bij een prille zwangerschap het sterkst) en je raad het al meteen een dikke zwanger in het beeldscherm (had zo'n digitale test).en mijn zoontje is inmiddels 4...Dus als ik jou was zou ik het morgenochtend gewoon nog eens proberen!Je weet het maar nooit.... Succes!

Groetjes San

4. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Thanx dames,

ja denk dat het verstandig is iid om zo wie zo nog een test te doen, maar dan wacht ik nog wel een weekje! (als me dat lukt haha)
    Maar vroeg het me zo ineens af, omdat het wel duidelijke rose streepjes waren! :D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: Eerste symptomen!

6. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Ik zou gewoon morge nog eens testje doen, en dan 5-10 minutjes wachten , geen streep, speitig, wel een streep ! Super!

Deel Deze Pagina