Hallo Ik ben op 30 okt naar de gynaecoloog geweest. in het ziekenhuis in Heerenveen. We zouden door gestuurd worden naar het Isala kliniek in Zwolle maar daar hebben we nog niks van gehoord. we moeten voor een intake. weet iemand van jullie hoelang z'n brief op zich laat wachten. Liefs Roelien
Geen idee, mijn huisarts typt altijd direct een verwijzing uit die ik dan direct mee krijg. Als jij het te lang vindt duren zou ik ff bellen met Heerenveen om te vragen wanneer je de verwijzing kunt verwachten. Sterkte!
hallo, wij waren eerst in sneek en zijn nu in het Isala voor ivf, wij hadden de brief vrij vlot geloof ik.. zou gewoon even bellen.. succes met wachten !
Hallo Dames ik heb gebeld :x en de brief is pas vorige week verstuurd maar ik ga straks ook ff bellen naar de Isala kliniek kijken of ze een datum weten. voor niks een week op post zitten wachten.
Hallo We hebben gisteren de brief binnen gekregen van de Isala kliniek in Zwolle Onze intake is op 15 januari we kijken er heel erg naar uit
Hoi Roelien, fijn dat de brief nu toch binnen is. En met die feestdagen er tussen is het 15-1 voor je het weet Succes met de intake!
Hoi Roelien, Spannend he alles? Wij hebben de 15e ook een afspraak in Zwolle, dit wordt ons tweede gesprek, hierna wordt er nog een gesprek gepland met de verpleegkundige voor de medicatieuitleg. Onze ervaring is tot nu toe al heel positief met de fertiliteitskliniek in Zwolle. Zelfs de arts waar op allerlei forums negatief over werd gedaan viel echt 1000% mee, echt wel een topvent. Veel succes de 15e en misschien komen we elkaar nog tegen groetjes Diane
Hallo iedereen! Dit onderwerp trok meteen mijn aandacht aangezien ik ook aant wachten ben en ik zit nog maar ik het begin ben gestopt met de pil in juli, maar ik werd maar niet ongesteld.. 11 december bij gyne geweest en die zag eitjes in de eierstokken, maar ik zou geen eisprong krijen. Bloed moeten gaan laten trekken en nu duphaston gestart. Als ik ongesteld ben, moet ik terug bloed laten trekken. Mijn Man ook en hij moet ook zaad laten onderzoeken.. Maar ik weet totaal niet waarom allemaal en we mogen pas 2 februari terug naar de gyne. Pff dat is nog zo lang en ik weet niet of ik ondertussen iets kan doen ik wil echt te graag een kindje. Het lijkt wel te mooi om waar te kunnen zijn voor mij.. Groetjes
Succes roelien Effe een vraagje waarom doe je niet drachten en Zwolle is toch makkelijker en sneller geloof ik. Ik liep ook in het ziekenhuis Heerenveen en werd me geadviseerd drachten Zwolle te doen is veel sneller. Ik kreeg mijn eerste gesprek in oktober en mijn positieve zwangerschapstest eind december. Je doet alle echos in drachten punctie en terugplaatsing in zwolle
wat jij beschrijft klinkt als pcos. dat is heel goed te behandelen en biedt met behandeling zeer goede kansen op zwangerschap. als dit het idd is dan krijg je als je mannetje verder goed is waarschijnlijk clomid mee en moeten jullie na wat rondes controles nog even zelf oefenen.