hi deborah, ook over een ovu-test gestruikeld ? die van jou ziet er wel richting posi uit! maar ja ik weet ook niet of dat nu altijd wel zegt, net zoals ik hoop dat een nega ovu test 4 dagen voor nod ook niet zegt dat je niet zwanger bent! (lekkere zin was dat! ) doe maar een zwangerschapstestje? succes! klingel
Hey klinkel, Ja er lag vanmorgen ook zomaar ee ovu-testje klaar... Zo naar de wc gevlogen, dacht ja dan doe ik hem maar he En in mijn fotoalbum staan ook foto's van negatieve testen van mij.. Staan wel streepjes op, echter extreem licht. En deze zag ik al na 20 seconden! En de andere testen waren al helemaal droog op de foto! Wordt ook het streepje duidelijker van bij mij.. Ik wil nog geen test doen.. Kijk eerst of morgenochtend, met ochtendurine donkerder is geworden haha. Of misschien vanavond na 4 uur niet drinken en plassen
Die van mij was ook zo en zit nu toch in ronde 3. Je zit in een pauze, maar je bent er nu meer mee bezig dan vorige ronde Een ovu test zegt niks meis, doe gewoon een zw test, dan kan je het misschien loslaten.
hey dreamer! Dat klopt, komt door een enorme steek van 2 dagen geleden! En ik zal me ook niet vast pinnen aan een ovutest hoor. Maar het is wel spannend!
Maar nu weet ik nog niet of het beter is om sochtens te testen met een ovu-test of hetzelfde als normaal, na 4 uur niet plassen/drinken.
Dank je! Dat dacht ik al. Nou dan doe ik er morgen 1 om te kijken of hij donkerder wordt! Zo niet, hou ik er echt mee op hoor Ik beloof het hihi
Als je de ovu test doet voor een zwangerschapstest dus voro het hcg hormoon en niet voor ej ei lijkt mij dat je gewoon met ochtendurine het beste kunt testen hoor! Doe anders maar snel een zwangerschapstest, dan heb je meer duidelijkheid meis, want nu heb ej volgens mij ook geen rust
Bewaar je urine dan morgenochtend. Als je ovu test positief uitlsaat, kan je meteen een zw test met dezelfde urine doen
Ovutesten voor je NOD vertrouw ik ook niet.. het is vaak zo twijfelachtig.. die van mij was vlak voor me NOD ook heel donker. Maar was echt niet zwanger. En bij dreamer ook kennelijk. Zou ook ff een zwtestje erbij doen morgenochtend.
Ik heb nog geen zw-test. Morgen ga ik nog een ovu-test doen, en dan savonds een zw test halen. Dan ga ik die vrijdag doen..