De laatste...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Candijtje, Aug 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Vanavond gaat slik ik dan echt de laatste pil... Fijn gevoel maar tegelijkertijd ook wel erg spannend... Nu moet ik a.s. maandag ongesteld worden, mn laatste pilongi, en dan ist maar afwachten en klussen ;)

Bij 2 meiden een pendel aangevraagd en volgens beide zal het in oktober raak zijn, zou vlot zijn en dat hopen we dan maar :)

Leuk dit forum, hopelijk word ik ook actiever in het plaatsen van berichtjes :)

Ik had trouwens onderin mn bericht ook de pendeluitslagen neergezet maar die staan er nu niet meer. Heb al teveel tekst zeker... Hmmzz... dit ga ik nog even uitvogelen.... Ennuh mn banner dat is pas voor mn volgende echte menstruatie zonder pil dus... beetje voorbarig misschien... hahaha

Groetjes,
    Candijtje

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Candijtje,

Spannend he... ik heb afgelopen zondag mijn laatste pil geslikt en vandaag is mijn NOD, echter nog niks te bekennen. Ik heb allerlei zwangerschapsklachten en we willen nu eigenlijk (ook als de test negatief is) meteen maar de pil helemaal laten staan en kijken of ook wij een wondertje mogen krijgen....

Morgenochtend dus even testen!

Ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat! :)

Liefs
    Manuela

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Wauw, dat is wel helemaal spannend joh! Zou natuurlijk wel heel gaaf zijn als het de 1e keer meteen raak zou zijn....

Grappig, ik zie dat je uit Hilversum komt, ik woon in Baarn :)

4. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    oh dat is snel zeg wel spannend
    ik ben net pas geregistreerd hier maar zie al vaker iets over dat pendelen hoe/wat/waar kun je daar iets meer over vertellen?
    ben zelf al met de 8e ronde bezig

succes alvast met klussen he

X
    jackie

5. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    heel veel suc6 en ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt! Misschien de maand oktober wel! erg spannend dus!!

liefs mandy

*5de IUI poging
    *pendels: sonja: maart 2007

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hey wat leuk! Dat is idd niet ver :)

En we schelen ook niet zoveel in leeftijd!

Het zou zeker ontzettend gaaf zijn als het nu al raak is (ondanks de pil), maar dit alles heeft me wel doen beseffen dat ik toch echt dolgelukkig zou zijn met een beebje... ik kan alleen niet zo goed tegen dat wachten... maar daar hebben meer meiden hier last van dus gelukkig kunnen we elkaar tot steun zijn!

Ik duik zo lekker mijn bedje in (gisteren ook al om 9 uur) want ik ben ontzettend moe!

Slaap lekker vast en tot snel!

Liefs
    Manuela

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Jackie, pendels kan je aanvragen door o.a. Sonja een berichtje via de site te sturen.
    Ook kan je pendelen intypen bij het zoeken. Het geeft absoluut geen zekerheid hoor maar is meer voor de leuk en de gein zeg maar... Hoewel ik wel hoop dat het waar zal zijn... haha...

8. Lientje76

Lientje76 Actief lid

Aug 10, 2006
    189
    0
    0
    Hoi Candijtje,

Ik vond het ook zo spannend dat stoppen met de pil. Maar nu ben ik een cyclus verder en dat is eigenlijk nog veeeeel spannender.

9. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    haai candijtje

lijkt me ook leuk om te weten (me schoonzus zegt namelijk augustus) maar dat een voorgevoel die ze wel vaker heeft

als deze bij jou klopt zou het wel heel snel zijn.
    ik word namelijk wel een beetje gek van elke x dat wachten
    maar de aanhouder wint en ben daarom benieuwd wel wat zei zouden zeggen, ik ga het eens even bekijken THNX

jackie

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Kan me het helemaal voorstellen Lientje, vooral wanner je NOD in aantocht is zal het vast erg spannend zijn.

Ik hou me ook voor ogen dat het wel even kan duren hoor, maarja je hoopt toch he ;)

Jackie: Augustus kan nog he ;) De maand is nog maar 10 dagen oud :) Zou wel fijn zijn he, want ik zie dat je al aan ronde 8 bezig bent... Lijkt me lastig en vervelend elke maand weer die teleurstelling... Duim voor je dat het deze maand wel raak is!

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi Candijtje,

Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Ik ben ook 28 en ik heb mijn laatste pil 6 juli geslikt, 10 juli de laatste pil-ongie gehad en nu wacht ik mijn eerste 'echte' ongie af. We hebben het dus een maandje 'safe' gedaan. Maar nu zijn de 28 dagen al voorbij en ga ik naar de 31e dag! Dus helaas is mijn cyclus niet braaf wat 'ie was. Jammer hoor :cry: , want des te langer het duurt voor we serieus kunnen gaan klussen... geduld geduld geduld....

Veel succes en we houden elkaar op de hoogte!

-x-Vissie-x-

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Goedemorgen meiden..

Hier zijn zojuist de duivels gearriveerd... helaas pindakaas dus!

Voel me best verdrietig ook al wist ik dat de kans erg klein was.. :(

Ik ga voor jullie blijven duimen!

Liefs
    Manuela

13. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Oh das balen Manuela, maarja de kans was ook wel heel erg klein natuurlijk... Op naar de volgende ronde ;)

Ik heb die calculator hiernaast een keer ingevuld, dan zie je je vruchtbare dagen enzo, klussen jullie dan ook precies op die dagen? Ben pas bezig in de 1e ronde.

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hier kan ik nog niks van zeggen. Bij ons ook pas de eerste ronde. Maar ehm...tja, ik ga het wel proberen denk ik. Why not???

Balen Manuela! Volgende ronde mee succes! Wanneer is jou NOD?

Mijn duivels zijn ook gearriveerd, maar daar ben ik deze keer nog heel blij mee! Dus nu kunnen we van start.

Succes allemaal!

-x-Vissie-x-

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Vissie, mijn NOD was dus gisteren, maar niks in aantocht dus wilde vanochtend testen en meteen kwamen de duiveltjes...

Maar goed, nu gaan we echt beginnen!!

Liefs
    Manuela

Share This Page