de prikpil en toch zwanger willen worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by , Oct 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

:( hallo allemaal
    ik ben een vrouw van 37 jaar en neem sinds 3,5 jaar de prikpil sinds dec 2006 neem ik ze niet meer omdat we ons eigelijk sinds langer ervan bewust zijn dat we toch nog een derde kindje willen als ik had geweten van te voren wat de consecentie's zijn van een prikpil had ik dit niet gedaan we willen zo graag nog een derde kindje ,..weet iemand hoe lang het kan gaan duren voordat er weer hoop bestaat dat ik in verwachting raak ,..we proberen het al een jaar het word langzaam een opsessie,..
    gr clair

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Dit heb ik gevonden voor je op internet:

Na hoeveel tijd weer vruchtbaar?

Het duurt heel lang voordat je weer vruchtbaar bent, zeker als je de prikpil al langer gebruikt. Het kan dan 18 maanden of langer duren voordat je weer een menstruatie of eisprong krijgt.

Meer kun je hier lezen:

http://www.anticonceptiemethoden.nl/index.php?p=65

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    hallo,

ik heb ook de prikpil geslikt maar mijn vraag aan jou ben je al weer ongesteld heb je alweer een eisprong?

groetjes anita

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Ik heb informatie van mijn huisarts gehad (heb de prikpil zelf niet gehad hoor) maar mijn huisarts zei dat het zo'n 9 maand kon duren voordat het allemaal uit je lichaam is. En dat de kans op zwangerschap daarna weer aanwezig is!

5. Ladym

Ladym Actief lid

Oct 3, 2007
    112
    0
    0
    Hey clair,

Ik heb zelf anderhalf jaar de prikpil gehad ..
    Op dat moment was mijn leven een btje chaotisch en ik ben er dus achter gekomen dat mijn prikpil uitgewerkt was omdat ik zwanger was.

Dus meid laat je moet niet zakken alles is mogelijk niemand heeft de natuur in handen!

6. Lady79

Lady79 Lid

Aug 27, 2007
    46
    0
    0
    Hey Clair,

Ik heb okt06 mijn laatste prikpil gehad en ben in juli voor het eerst weer ongi geworden.
    Ben nu door de ha doorverwijzen (op eigen aandringen) naar het zh om te kijken of ik al een eisprong enzo heb, omdat mijn cyclus (zie hieronder) nogal uiteenloopt.
    Mijn ha zei dat het niet uit maakt of je de slik of de prikpil gebruikt heb, dat het onpillen evenlang kan duren.....
    Suc6!

Liefs, Lady79

7. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    nou daar ben ik het niet over eens heb de gyn ook gevraagd zit nu zelf ook helemaal in een traject niet alleen om de prikpil maar was wel daar de aanleiding voor alleen kwamen ze erachter dat ik ook 2 baarmoeders heb

Share This Page