Conpleet in de war...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MBongers, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ha meiden!

Ik begrijp er niets meer van. Wie kan meedenken?!

5 januari eerste dag laatste menstruatie
    Geen ovulatie getest....(vergeten :$)
    Vanaf 20 t/m 23 januari licht bruin (heel iets) afscheiding
    23 januari begon ik te vloeien (ik dacht menstruatie) Wel veels te vrieg omdat ik meestal rond de 28/29 dagen cyclus heb. Maar dat kan.
    Na drie (afgelopen vrijdag) dagen ging het over in donkerbruine afscheiding. En vandaag ook nog heel licht met afvegen. Dus t/m vandaag nog steeds bruine afscheiding wat steeds minder wordt. Gisteren en volgens mij ook eergisteren rommelende buik. Gisteravond kruidvat 2x5 test gedaan. Deze was licht positief??? :( (De bovenste foto)
    Vanochtend ook weer 2x5 (de onderste) en kruidvat early. Zie foto's.
    Ik begrijp er niks van?? Was die bloeding een innesteling? Misschien een ander niet bevruchte eicel die afgestoten werd? Ik hoop dat er iemand is dit dit herkend of er mensen mee willen denken. Ik ben in ieder geval de kluts kwijt. Ik ben gaan testen vanwege de rommelende buik. Dat heb ik nooit. Maar had de bloeding gewoon voor menstruatie aangezien. Dus was er helemaal niet meer mee bezig. Wat denken of vinden jullie? :)

Bijgevoegde bestanden:

2. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Dit is de kruidvat early van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

3. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik zie een streepje!

Het zou zeker kunnen. Als je normaal een cyclus hebt van ong 28 dagen was eergisteren je nod.
    Het kan dat je een innestelingsbloeding hebt gehad!
    Ik zou over twee dagen nog eens testen, dan moet het hcg verdubbeld zijn

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik zie twee van de drie streepjes ook duidelijk, derde tuurstreepje. Zou ook denken dat het toch een innesteling is geweest, al lijkt de bloeding dan erg lang? Overmorgen idd nog eens testen! Is natuurlijk ook een kans dat het ingenesteld was en er toch weer uitgewerkt, maar nog beetje hcg in het bloed. Lijkt me alleen dat ongesteldheid dan heftiger was geweest en later? Nou ja ben heel benieuwd!

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja, toch innestelingsbloeding dan? Of was het echt heel veel?
    Heel vreemd. Maar je testen zijn duidelijk positief.

Hiervoor heb je dus niet getest?

Ik zou over 2 dagen weer testen. Dan moet het streepje wel duidelijker zijn.

6. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ik ben benieuwd Lycos, maar ik zou nu op cyclusdag 34 zitten. Maar de innesteling zou natuurlijk ook later geweest kunnen zijn.

leraje precies dat vind ik dus ook. Geen idee hoe lang een innestelingsbloeding normaal kan duren?
    Zoiets zat ik ook te denken...maar ik heb helemaal geen kramp of zo gehad..idd afwachten denk ik maar?

Pitahaya, geen idee wat veel is. Ik zou zeggen een menstruatie. Maar het is niet zo dat ik normaal heel erg ongesteld ben of zo. Weet ook niet wat 'normaal' is... hiervoor niet getest idd. Ja, ik vind mijn testen ook duidelijk positief. Weet alleen niet of ik me kan weerhouden om morgenochtend te testen ;):(

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Zou het niet van je naderende ovulatie kunnen komen?
    Zwangerschapstesten hebben ook weleens de neiging om lichte streepjes te geven als je eisprong eraan komt.

8. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Geen idee? Wist niet dat dat kon? Maak je dan ook HCG aan? Mijn evt ovulatie is pas volgende week (gepland dan) woensdag...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vind de test wel erg licht gerekend vanaf de eerste dag van je mogelijke innestelbloeding. Vanaf start innesteling maak je namelijk HCG aan. Je zou dan verwachten twee knallende streepjes te zien.

Zou de komende dagen zeker doortesten. Streepje moet dan flink oplopen.

Reageren op een naderende eisprong gezien de lichte kleur kan ook. Vooral als je weer een korte cyclus hebt net als de vorige ronde.

10. Adrianna

De stoffen die tijdens je eisprong vrijkomen lijken erg op hcg en een zwangerschapstest kan daar op reageren.
    Je zou niet de eerste zijn hier die het overkomt.
    Zou je nu op cyclusdag 10 zitten als je 23 jan als cyclusdag 1 rekent?
    Het zou bij een cyclus van minimaal 24 kunnen passen die ik in je rijtje zie staan.
    Als je de komende dagen test zou het streepje lichter moeten worden. Wordt hij donkerder dan is het wel van een zwangerschap.

11. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ja, daarom ben ik ook in de war...ook omdat ik er uberhaupt niks meer van verwacht/gedacht had.
    Oke, ik heb ook nog nooit zwangerschapstesten gedaan in de aanloop naar mijn ovulatie. Dus dat weet ik niet :)

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je weer een korte cyclus hebt, dan kan dat zeker!
    En zwangerschapstesten kunnen inderdaad op een eisprong reageren. Hebben veel vrouwen hier al bewezen met de Kruidvat 2 voor 5 euro.
    HCG bestaat namelijk voor een deel uit LH.
    Lid Jane hier had zelfs een positieve CB Digitaal 1-2 weken welke 100% op haar eisprong reageerde.

Een ovulatie laat zich overigens niet plannen. Bij een cyclus van 23 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 5 tot en met dag 13 van je cyclus.
    Bij een cyclus van 28 dagen vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus (dus absoluut niet standaard op dag 14!).
    Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit dan vandaag op cyclusdag 30 ;) (5 januari eerste dag ongi is vandaag geteld op dag 30).

Het zou een innesteling kunnen zijn maar ook een biochemische zwangerschap.
    Afwachten en doortesten om te kijken of de strepen donkerder worden.
    Succes!

14. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Thanks voor het meedenken! Zou het zin hebben om een ovulatie test te doen? Of maakt het dat nog verwarrender? :(

15. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ow ja :D Foutje hihi
    Heb eigenlijk nu wat minder hoop dan in het begin door de reacties. Maar dat is goed. Ik moet realistisch blijven. Daavoor dank dames!

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Zou ik niet doen.
    Hcg reageert ook op een ovutest dus die zal dan ws ook knallen.
    Gewoon over 2 dagen nogmaals een kv 2v5 test doen.
    Is hij wit dan kan hij gereageerd hebben op je lh.
    Is hij donkerder dan ben je zwanger en stijgt je hcg dus ;)

17. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Oke, enorm bedankt! Helemaal helder en duidelijk :)

18. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Net weer even een kruidvat 2 v 5 gedaan en ook een predictor ovutest. Beide licht positief maar de kruidvat test is duidelijk lichter dan gister! Ik denk toch dat tie op mijn ovu gereageerd heeft :(

19. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Krijg ze niet eens goed op de foto...:(

Bijgevoegde bestanden:

20. Adrianna

Bah wat balen zeg!
    Ik snap ook niet waarom fabrikanten nog steeds niks op dit probleem hebben gevonden.

Deel Deze Pagina