Dames, Ik zit ongeveer 5 dagen voor nod en had al paar dagen last van m'n rug en buik. Dit is het resultaat. Wat denken jullie? Het was een totale verassing maar uiteraard wel welkom. Foto's genomen binnen 3 en 5 minuten.
ik zie hem en zo'n licht streepje kan prima passen bij 5 dagen voor NOD. Spannend EDIT: oke dan ben ik helemaal benieuwd naar een test met geconcentreerde urine. Lijkt er wel op dat die positief is dan
Ik zie m ook ja! Ik zou ook echt niet kunnen wachten tot maandag maar dat is voor oploop wel het beste qua duidelijkheid.
Ja, opzich niet zo moeilijk. Snap voor jullie ofcourse dat het wachten lastig is. Ik moet het eerst maar eens laten bezinken. Ik heb 3 pracht kinderen van bijna 9, 7 en net 5. En net een relatie van een maand. Dus dit was niet helemaal de bedoeling. Mijn vriend zelf heeft nog geen kinderen van zichzelf en was wel een grote droom van hem.. alleen nog niet zo snel. Maar zoals ik al eerder zei uiteraard meer dan welkom.
Ik zou ook niet kunnen wachten ook al was het mijn 100ste prachtkind haha. Dus ik vind het ook knap. Ik vond het al knap als je er 1 dag tussen kon laten whaha