Wanneer ovulatie na lange menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaimpiej, 16 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimpiej

Jaimpiej Actief lid

14 feb 2019
    258
    412
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Mijn partner en ik hebben besloten dat we willen gaan proberen of we zwanger kunnen worden... Whoeeeee!!

Ik ben rond augustus gestopt met de pil... De laatste keren was mijn cyclus 28/29 dagen en menstruatie 5 dagen.
    Nu was mijn eerste dag van de nieuwe cyclus 30 januari, maar ik ben toen 10 dagen ongesteld geweest. Officieel gezien zou ik deze maand dus mijn ovulatie gemist hebben, maar ik heb zondag en maandag een ovulatietest gedaan deze was negatief, daarna niet meer omdat mijn man nog 2 maanden wilde wachten.

Heb ik mijn kans deze maand gemist, kan ik er nog achter komen of ik misschien nu ovulatie heb.
    Iemand ervaring? Schuift je ovulatiedag of bij een menstruatie van 10 dagen?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong is niet gebasseerd op het aantal ongidagen, maar op de lengte van je cyclus.
    Is deze vanaf augustus gelijk elke keer 28-29 dagen geweest?
    Zoja, dan is je eisprong ws tussen cyclusdag 14 en 19 :)
    Een ovutest zou dan ergens tussen dag 12 en 18 positief zijn :)
    Uitgaande van 30 januaro cd, zou je ovutest al positief geweest kunnen zijn de afgelopen dagen of nog gaan worden (dan wordt ook je cyclus langer deze keer).

Ps... waarom denk jij dat je je eisprong gemist hebt als je 10 dagen ongesteld bent geweest??

3. Jaimpiej

Jaimpiej Actief lid

14 feb 2019
    258
    412
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie... Ik kon dus nergens vinden of dat van invloed kon zijn... Nee cyclus vanaf 26 september...
    -32 dagen
    -37 dagen
    -29 dagen
    -28 dagen

Nu geklust op de 11e 12e en 18e dag van mijn cyclus...

Deel Deze Pagina