Ik ben 27, ruim 3 jaar een kinderwens. Geen afwijkingen, wel een traagwerkend schildklier. Ons laatste iui zit erop. Afgelopen cyclus bij de osteopaat geweest en een doseringsverhoginf van mijn medicatie. Morgen is mijn NOD zolang ik me kan herinneren heb ik ongeveer een week voor mijn nod last van ontzetten gespannen en gezwollen borsten. Verstopt en heel veel lucht in de buik. Dit keer voel ik helemaal niks. Behalve wat kleine steekjes voel ik verder niks... Zou het een zwangerschap kunnen zijn. Zijn er dames die dit herkennen? Ik voel me heel onzeker. Ik durf geen test te doen. ♥️
Bij mij voelde het alsof ik ongesteld ging worden met steekjes hier en daar. Alleen een test kan je meer duidelijkheid geven, ik duim mee!
Ja alsof het elk moment kan komen. Normaal heb ik wel heftigere buikpijn. Nu zijn het wat steken. Vind het raar dat ik nu helemaal geen klachten heb , maar mischien is het geen goed teken. Bedankt! Ik ben heel benieuwd.
Ik ben benieuwd naar je test morgen!! Ja klopt! Morgen 6 weken. M'n vorige zwangerschap zijn we met 17.3 weken er achter gekomen dat het hartje was gestopt met kloppen, dus deze zwangerschap is extra spannend en onzeker..
Normaal gesproken voel ik van alles voordat ik ongesteld zou moeten worden, maar toen ik positief teste, voelde ik juist helemaal niets. Dus het kan wel. Spannend en ik duim voor je, ben benieuwd.
Helaas.. ik ben toch ongesteld geworden. Dit keer dan zonder pijn. Ik zit er zo tegen op het ivf traject. Maar mischien heeft het zo moeten zijn. Bedankt voor het duimen allemaal!
Aah, wat balen zeg!! Ik wens je heel veel succes met het ivf traject. Hopelijk komt er snel goed nieuws voor jullie!!