Nachtdienst

Discussie in 'Miskraam' gestart door Carmiggel, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmiggel

Carmiggel Actief lid

5 nov 2014
    116
    7
    18
    NULL
    NULL
    Na 2 miskramen nu weer een positieve test in handen! We zijn zo blij!
    Maar nu werk ik in de zorg en heb dus ook nachtdiensten. Nu zie ik dat eigenlijk helemaal niet zitten, niet omdat ik me niet goed voel, maar pure angst voor nog een miskraam. ( vorige keer snachts iedere keer enorme buikpijn)
    Wat zouden jullie doen?

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik ruil ze weg, neem geen risico. Maar er zijn er bij ons ook die tot de 20 wk nachten blijven draaien. Ik heb altijd al veel moeite met nachtdiensten dus voor mij een reden om ze niet te doen nu.
    Maar als je er nooit zoveel moeite mee hebt zou ik ze gewoon draaien. De kans op een miskraam wordt volgens mij niet vergroot erdoor.

3. Carmiggel

Carmiggel Actief lid

5 nov 2014
    116
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik probeer ze nu ook weg te ruilen, maar hebben relatief klein team dus dat is erg lastig. Mijn gevoel zegt gewoon nee tegen nachtdiensten.

4. Carmiggel

Carmiggel Actief lid

5 nov 2014
    116
    7
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!!

5. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Gefeliciteerd!!

Hier tot week 28 gewoon nachtdiensten gedraaid. Vond dat zelf prima te doen. Volgends mij verhoogd nachtdiensten niet het risico op een mk.

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik werk alleen maar nachtdiensten, dus nu ik zwanger ben even aan de gyn gevraagd of dit nog wel kon. Zij vertelde dat een nachtdienst geen kwaad kon, maar dat je wel goed naar je lichaam moet luisteren. Je kunt namelijk wel eerder moe worden. Succes!

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik ruilde ze ook. Wat voor een werk doe je? Ik werk in de gehandicaptenzorg en in die CAO staat dat je, als je zwanger bent en als je borstvoeding geeft, niet verplicht bent tot nacht- of slaapdiensten.

8. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik werk ook in de gehandicaptenzorg, maar op mijn cluster hebben ze geen dagdiensten of avonddiensten. Dus volgende week even horen hoe en wat voor als ik het niet meer zou trekken. Tot nog toe gaat het prima :)

Deel Deze Pagina