Hallo Zoals de titel al zegt weet ik niet zeker of ik het goed zie of er een 2de streepje aanwezig is ik heb in maart een miskraam gehad en wil het even van jullie horen of jullie wat zien..
ik dacht dat het vele plassen met de menstruatie wat ik gisteren had moeten krijgen ermee te maken had maar nu twijfel ik
Prima streep hoor, maar als ie van mij was zou ik wel morgen weer testen hihi..kijken of ie donkerder wordt
Overduidelijk! Gefeliciteerd! Een positieve test heb je verdient na je miskraam! Ik hoop dat alles goed gaat de komende 9 maanden!
nou vanwege mijn onzekerheid heb ik een clearblue test gedaan die gaf aan dat ik 4-5 weken zwanger was.. Weet iemand hoe je je datum moet uitrekenen? ik heb altijd een cyclus gehad van 25 dagen. Alleen nu weet ik niet hoe ik moet tellen ik heb mijn cyclus gehad op 8 april tot 11 april daarna van 7 mei tot 10 mei en als ik er vanuit ga van een 25 dage cyclus dan had ik gisteren de 1ste juni mijn menstruatie moeten krijgen.
ik zou 7 mei aanhouden als je eerste dag van je laatste menstruatie en dan kun je het zo uitrekenen.. Ik heb het voor je gedaan geschatte datum bevruchting: 18 mei geschatte datum bevalling: 8 februari zwanger: 2 weken en 1 dag... hmmm is wel veel korter dan dat jij aangeeft
dankje allemaal ik ga er idd vanuit dat ik nu pas 4 weken ben ma ja het is al iets beter dan de vorige keer dus ik ben allang blij dat ik 4 weken ben.. en ze geven als datum aan 7 of 11 feb dus nou maar hopen dat het door zet de komende 8 weken worden spannend maar op mijn verjaardag 30 juli ben ik precies 12 weken dus ik heb 2 dingen op naar voor uit te kijken haha