Jeetje normaal gesproken denk ik altij als mijn menstruatie komt ' nou al weer' Maar nu zit ik er echt op te wachten omdat ik wil weten hoe mijn cyclus loopt. Sinds vorige maand gaan we voor een tweede en ook al ben ik al jaren pil vrij, ik heb geen idee hoe mijn cyclus loopt. Bij het zwanger worden van de eerste was deze helemaal van slag na het stoppen met de pil en duurde het 9 maanden voor ik zwanger was. Ook de 'ovulatiepijn' en de verandering van afscheiding heb ik deze maand juist niet gemerkt. Ik ga er van uit dat het deze keer ook een aantal maanden zal duren voor ik zwanger ben, maar als die menstruatie nou komt kan ik ongeveer uitrekenen waneer mijn ovulatie ong. is. Zo even van me afgeschreven!
spannend zeg!! ik heb net een slijmpropje licht roze... heb ik eerder nog nooit gehad...OMG en het duurt nog zolang voor ik ongi moet worden haha
hoop ik ook!!! maar goed ik hoop het elke maand weer opnieuw hihi. maar dit is de eerste keer dat ik roze zie! ik vind die dagen altijd zo lang duren! hoelang zijn jullie al bezig?
Oh ik duim voor je kiwi31!! Nou wij dus pas sinds vorige maand, dus ik hoop 2014 zwanger te zijn. Maar het komt als het komt he, ik zie het niet als vanzelfsprekend om zwanger te worden. Vorige keer zijn we zo'n 9/10 maanden bezig geweest. Ik hoop dit keer iets sneller. Vorige maand een vroege miskraam zie ik? Wat erg voor jullie! Hopelijk is het gauw (of nu raak)
hoi allemaal, ook hier in spanning of het komt ja of nee. helaas moet ik nog 10 dagen wachten. allemaal klachten die wel duiden op een zwangerschap maar net zoals iedereen het wel een keer heeft kun je aardig voor de gek gehouden worden. wij knutselen voor een tweede. heel veel succes allemaal!
Op het moment dat je besluit voor een kindje te gaan ben je je ook veel meer bewust van je lichaam, en bij elk krampje, plopje , pijntje vraag je je af of het dan toch mischien......... Ik heb dus geen idee waneer ik mijn menstuatie moet krijgen. Zit nu op dag 29 van mijn cyclus dus we wachten rustig af Succes voor jullie ook!
ik heb een app op mijn mobiel. echt handig. zo weet ik gewoon waar ik aan toe ben qua menstruatie en je krijgt meldingen van je eisprong.
Ja die heb ik ook ja, maar dan moet je wel weten hoe je cyclus loopt. Mijne staat ingeteld op een standaart cyclus van 28 dagen. Dus nu geeft hij aan dat ik nu mijn menstruatie moet hebben. Maar dat klopt dus niet.
ja klopt vmk gehad...was echt een domper. wij zijn nu ook doorverwezen om een zaadtest te doen , ff kijken wat daaruit komt en dan evt. verder met mijn onderzoeken... maar wie weet is t al zover. ik durf niet te hopen maar ik doe t toch haha