Hallo allemaal, Ik had even een vraagje.. Zou graag willen weten wanneer jullie een positieve test hadden ten opzichte van jullie NOD. (met gewone of vroege test). Ik zit nu namelijk 3 dagen voor NOD en test nu negatief met kruidvat 2v5 en 4 dagen voor NOD negatief met predictor (vroeg) en wil graag weten of ik nog veel kans maak. Voel mee namelijk wel zwanger. Tnx alvast
3 dagen voor NOD is voor erg veel vrouwen echt nog veel te vroeg. De kruidvat is een stuk gevoeliger dan de predictor, die laatste moet je uberhaupt niet willen gebruiken bij vroeg testen... Ik testte bij mijn eerste zwangerschap 19 dagen overtijd positief (33 dagen na ei), bij de vorige zwangerschap 4 dagen overtijd (18 dagen na ei) en bij deze 1 dag voor NOD, (13 dagen na ei).
Dat is inderdaad wel heel erg verschillend, denk dat ik nu gewoon ga wachten tot mijn NOD en dan weer eens ga testen.
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor Nod positief maar dat werd een MK. Bij deze zwangerschap testte ik 1 dag na Nod positief...de dagen voor NOD testte ik ook negatief dus kan nog alle kanten op
Ik teste afgelopen zaterdag zowel met kv 2v5 en met cb digitaal positief. Dat was 4 dagen voor mijn nod.... Ik vond het wel eng om zo vroeg te testen omdat ik bij mijn andere zwangerschappen pas een week na Nod positief teste. Maar omdat mijn lijf zulke overduidelijke signalen af gaf, kon ik niet meer wachten....
Hier 3 dagen voor NOD met 2v5 vd kruidvat (en geen tuurstreepje) maar ik kan je de spanning die ik (& mannetje) daarna hadden niet aanraden... Voor alsnog gaat alles goed!!! Maar durf pas echt 100% blij te zijn als ik een goede echo heb gehad!!
Ik heb bj alle testen de kruitvat 2v5 euro gebruikt: 4 dagen voor NOD negatief NOD negatief 1 dag na NOD negatief 5 dagen na NOD positief