Het dames 18 november was mijn laatste menstruatie ik vermoed dat me eisprong later was omdat ik niet in mijn vruchtbare bare periode sex heb gehad maar alleen op 8 december. nu heb ik afgelopen woensdag een licht streepje gehad en cb 1-2 weken hier onder voeg ik foto van mijn testen het is nog geen knal test en van gister zelfs licht en gister gaf die ook aan 1-2 alleen vandaag weer stuk donkerder heel raar heb al meerdere miskramen gehad vandaar al die testen zal dit weer een miskraam worden met die vage testen
Hi , ik begrijp dat je door de het verleden nog angst heb, maar ik zou het bij 1 merk test houden. Ik zie gewoon een goede oploop aan de action testen, dus als je met die verder gaat en eens kijkt hoe die streep nu zou zijn kan je er beter een pijl op trekken. Voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap! En nog fijne feestdagen gewenst!!
Ja klopt idd ik was ff niet in de buurt van de action vandaar Vond alleen de kruitvat test wel ineens heel erg licht
Ja maar die geven niet altijd goede strepen meer, zitten af en toe slechte tussen. Die van 25-12 vergeleken met 20-12 is prima oploop..
Oow oké alleen heb ik gister ook clear blue gedaan die gaf nog steeds 1-2 aan zelfde als afgelopen woensdag moet dat niet al 2-3 zijn dan na 5 dagen
Niet per se! Het is een indicatie. Probeer het aanstaande woensdag, dan zit er een week tussen de eerste cb en die, of je kan m zelfs donderdag proberen..