Hallo Dames. Ik weet even niet wanneer ik moet gaan beginnen met testen Drie dagen geleden was ik nog blij,ik was al 9 dagen overtijd!!! Woehoe,misschien eindelijk gelukt😄 Heb vroege zwangerschapstest gedaan,welke helaas nog negatief was. Op advies van de huisarts zou ik morgen (positief) gaan testen. Alles zag en voelde goed. Zelfs de huisarts was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Ik zeg helaas wás,want vrijdagavond werd ik ongesteld😕. Nu is mijn vraag,wanneer ik nu ga beginnen met ovulatietesten. Ik heb een onregelmatige cyclus (33 dagen - 26 dagen - 21 dagen) Terwijl ik altijd een zeer regelmatige cyclus had,maar op een of andere manier houd mijn eigen lijf me een beetje voor de gek. Alvast bedankt voor t lezen en evt antwoord.😘
Ik zou je kortste cyclus aanhouden, het kan zomaar zijn dat je ei nu weer vroeg is. Ik zelf heb ook een onregelmatige cyclus gehad zie handtekening. Ben vorige maand vroeg begonnen met ovutesten en had op dag 8 van me cyclus al een positieve ovutest. En nu deze ronde op dag 12.
Wel bijzonder dat je ha denkt dat je positief test maar dat ter zake. Als je alle 3 de cycli bij elkaar optelt kom je uit opeen gemiddelde van 26 dagen. IK zou ook 21 dagen aanhouden en vanaf dag 8-9 na menstruatie gaan testen
Ik zou uitgaan van de kortste cyclus. Evt ernaast gaan tempen , want dan kan je achteraf zien wanneer je eisprong is geweest, zodat je weet wanneer je je nod kan verwachten Dit vind ik zelf erg prettig bij onregelmatige cyclussen
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga mijn kortste aanhouden. Hopelijk gaat het ons lukken. 😄 😘