Hoi meiden, Gisteren heb ik op 12 dpo heel licht positief getest. Het was geen ochtendurine en ik voel me zwanger dus ik was er best positief over. Maar nu kon ik het vanochtend om 5 uur niet laten weer te testen... En deze is ook heel licht, misschien zelfs wel lichter. Kijk mee en vertel!
Rechts is dobkerder hoor. Ik vergelijk zelf altijd met foto's rond dezelfde tijd. Dus foto van gisteren na 10 met foto van nu na 10. Foto van gisteren na 30 en van vandaag na 30. ik zie bij jou zeker wel verschil en je weet inmiddels vast wel dat ze niet voor niks om de dag of om de 3 testen??? Je maakt jezelf onnodig onzeker zo en de eerste tijd is al onzeker genoeg. Ik ben ook bezig. Mijn testen knallen ook nog niet maar zie zeker wel oplopen adv 2 dagen geleden bij me. Zou jij ook moeten doen... Ps: gefeliciteerd
Oh ja ik zie t ook aan de tijd dat er een mini streepje komt. Eerste dag na 3 dag erna na 2 en vandaag na 30 sec. Vorige maand kwamen ze bij mij altijd pas na 5 min. Terwijl de streepjes donkerder werden dan vandaag. Maar snelheid zegt hier dus meer dan donkere streepjes.
Heb je geen pregnyl gespoten voor de tp? Ik zie een mooi streepje hoor en hcg verdubbeld elke 48-72 uur dus dat hij hetzelfde is is niet vreemd. Ook kan je een middagtester zijn (was ik ook). Dan test je dus in de middag duidelijker dan in de ochtend
Nee geen pregnyl Het is afwachten en dat weet ik... En ik weet ook hoe extra onzeker het testen maakt. Maar zo gaat het helaas, verslaafd Ik zal proberen te wachten met testen.
Ik vind rechts ook duidelijker dan links, ook lijkt de teststreep rechts meer roze dan op de linker. Dus ik vind het een goed teken... Gefeliciteerd
Thanks meiden! Ik ben dus duidelijk een middagpieser Kon het niet laten... 24 uur na eerste test getest en ik ben voor nu tevreden! Ik ga nu ook stoppen met testen. Donderdag krijg ik een bloedtest en ik ga er nu op vertrouwen. Dat verdient dit kleine buikwonder.