Dag dames, Even heel kort..tot vorige maand wilde manlief nog even wachten (zelf heb ik al langer de wens voor nog een kindje)..maar na de ongi van 23 maart zei hij opeens dat het hem toch niet zo heel veel uitmaakte als er nog een kindje bij zou komen. Daarna zijn we dus niet heel voorzichtig meer geweest. Laatste tijd was ik vrij regelmatig in vergelijking met andere jaren. Laatste half jaar minimaal 32 dagen maximaal 37 dagen. Ik dacht duidelijk mn eisprong gevoeld te hebben 16 april. En afgelopen weekend enorme lage rugpijn, gevoelige borsten vlagen misselijk. Maar de laatste 2 had ik ook altijd wanneer ik ongi ging worden. Sinds vanmorgen steekjes in liezen etc. Ik dacht ik ga toch even testen halen vertrouw er niks van. En binnen een minuut had ik dit streepje...8dpo...of zou ik toch eerder al de eisprong hebben gehad en gewoon verder zijn? Is allemaal nog wel beetje gek in mn hoofd maar t plaatst nu wel de vage klachten.
Uuuuh dit is geen 8 dpo streepje hoor! Maar erg duidelijk gefeliciteerd! Misschien een digitale doen met weken indicator?
Wauw dit is gewoon een vette knaller! Ik denk dat je al rond 14 dpo zit, als het niet meer is..... Gefeliciteerd in ieder geval!! Zoals @MamaTuttebel schrijft, misschien even een cb wekenindicator doen?
gefeliciteerd!!! ik denk dat je misschien al zelfs iets verder bent, 16 dpo? misschien heb je op 16 april de innesteling gevoeld? ik zou idd evt de digitale met indicator doen. Alhoewel je er hooguit een week naast zou kunnen zitten, omdat je pas na 23 maart het onveilig bent gaan doen (toch?)
Dank voor je reactie.. daarom twijfel ik zo..En dit was niet eens de 1e ochtendurine. Maar veel eerder kan de eisprong ook niet geweest zijn lijkt me? Heb nooit een kortere cyclus gehad..De kortste is 32 dagen. Idd digitaal is dan denk even goed om te kijken welk termijn die aangeeft. Nogmaals dank.
Ja voorheen was t voor t zingen de kerk uit zeg maar..niet helemaal veilig natuurlijk. Maar zo deden we dat al 2 jaar. Maar nu het voor hem niet meer uitmaakte hebben we daar geen rekening meer mee gehouden.
Wat spannend, het lijkt erop dat je toch al langer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd welke termijn jouw eerste echo aan gaat geven . Zoals je zelf al zegt was jullie voorbehoedsmiddel niet helemaal waterdicht natuurlijk, haha.
Da's indd geen vaag streepje. Gefeliciteerd!! Wellicht heb je een bloeding gehad wat geen echte menstruatie was? Ik zou de verloskundige bellen, hopelijk kan je snel terecht!!
Dank jullie wel allemaal.. K probeer vanmiddag even een digitale te halen. Dan weet ik iets meer wellicht. Sta eigenlijk nog steeds te sjaken kan t ook maar amper geloven dat t weer zo snel raak is.
Thanks Ik zit terug te denken aan de laatste menstruatie maar bij mijn weten was die net als anders. Wel zonder 'sliertjes' (sorry voor detail) maar dat lijkt me geen verschil maken eerlijk gezegd.. Ik doe nog wel een digitale eerst en dan toch maar een afspraak maken voor een vroege echo.
Wauwww wat een mooie knaltest!! Wel fijn, geen getuur met vage streepjes maar gewoon direct een lekkere vette streep!! Lijkt me idd wel verder dan 8 dpo, ik had zo’n streep op nod/14 dpo Gefeliciteerd en geniet er van!!
Aangezien op je kruidvattest de teststreep nog niet donkerder is dan de controlestreep denk ik dat je tussen de 15-20 dpo zit en dat de digitale nog 2-3 zegt. Als je ongi rond 23 maart een innestelingsbloeding is geweest en je er vanuit ga dat die rond een gemiddelde van 8/9 dpo plaats vind, zou je 28 maart 4 weken zwanger zijn en nu dus al bijna 8. Dat lijkt me dan ook weer sterk. Misschien heb je toch echt een x een heel vroeg ei gehad rond dag 10-12.
Wel knap dat je trouwens al zo lang niet zwanger raakt van voor het zingen de kerk uit en dat je van ff paar x in de kerk zingen, wel gelijk zwanger bent.