Hallo allemaal ik heb 5 keer een zwangerschapstest gedaan de eerste was afgelopen zaterdag een kruidvat test hier kwam een licht streepje uit dus mijn partner en ik waren helemaal in de wolken... maar toch op zondag morgen voor de zekerheid toch nog een test gedaan een digitale van cb daar kwam tot mijn grote verbazing uit niet zwanger ?!?! dus mijn roze wolk veranderde in een donkere wolk en snapte er niks meer van. die dag heb ik nog een test gedaan(2 voor 5 euro van kruidvat) weer een licht streepje. toen op maandag nog 1 weer een licht streepje en vanmorgen weer een digitale weer niet zwanger Mijn cyclus is zeer onregelmatig van 29 tot 36 dagen ik ben van 36 dagen uitgegaan en dan zou ik gister mijn nod zijn geweest dan zou de digitale test toch al zwanger aan moeten geven?? ik snap er echt helemaal niks van ik hoop dat iemand mij kan helpen en misschien dit ook mee gemaakt heeft.
Wat vervelend voor je zeg al die tegenstrijdigheid! Heb je een foto van de Kruidvat test? Gebruik je een cb met wekenindicator of eentje die alleen zwanger/niet zwanger aangeeft?
2v5 van de Kruidvat? Zo ja kwam bij deze wel binnen de bepaalde tijd een streepje? Of later pas? Want deze hebben namelijk nog wel eens indrogers.. Lastig te zeggen. Van cb schijnen wel goed te moeten werken, maar hoop natuurlijk voor je dat die van de Kruidvat het goed hebben!
Bedank voor jullie reacties! de test van cb was inderdaad met weken indicator. ik heb 3 keer een test van kruidvat gehad de eerste was niet die van 2v5 de 3e en 4e waren dat wel ik heb ze op de foto gezet de eerst is het streepje alleen al wel erg vervaagd.
ik zie op alle 3 een streepje, dit lijken me geen indrogers.. Misschien een late innesteling en een te laag hcg daardoor om met de test zwanger aan te geven.. Ik duim voor je!