Heb zojuist een DA drogist test gedaan (zit vandaag op 9dpo!) Gister heel licht bloedverlies... En vandaag dus deze test.. Zien jullie het ook?
Had ik ook met 9 dpo zelfs nog lichter en vandaag 13 dpo en hij is stuk duidelijk zet de foto's erbij kun je het zien. . En alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ja ik zie em! Ben niet bekend met deze testjes, maar de streep lijkt roze dus geen ibdroger denk ik voorzichtig gefeliciteerd dan maar!
Ja ik zie hem ook hoor zonder te turen. Hopen dat ie mooi oploopt. Vast voorzichtig gefeliciteerd. Liefs
Het is zeker geen indroger. Indrogers zijn bijna altijd grijs. En dit streepje is echt roze 😄 Morgen doe ik even een action test als ik opsta 😄, dan zou deze iets donkerder moeten zijn ( hopelijk ) omdat de urine dan geconsentreerd is.
Ik zie 'm ook. Spannend! Hopelijk lopen ze mooi op! Om dat te checken zou ik t wel met hetzelfde merk blijven testen. Ene test heeft namelijk meer HCG nodig dan t andere. De action testen bijvoorbeeld hebben veel hcg nodig. Daar zou ik zeker niet nu al mee gaan testen. Om teleurstellingen te voorkomen. Ik zou de 2 voor 5 euro van de kruidvat gaan doen. Succes!!
Net een action test gedaan (10dpo) deze is gewoon negatief. Alleen als ik met de zaklamp van mijn telefoon erachter schijn lijk ik iets te zien, maar dat mag je niet als "positief" zien lijkt mij