Ik heb even een vraagje aan jullie trouwe testkijkers Ik heb vanaf vrijdag 3 testen gedaan, de donkerste op 10 DPO (28 mei), de middenste op 11 DPO (29 mei) en volgens mij heb ik vandaag (31 mei) een indroog streepje gekregen op mijn KV test, mijn eerste, dat wel. Hij is wel te zien maar ik twijfel over de kleur Lijkt mij dat mijn eventuele HCG al wel uit mijn lichaam had moeten zijn, en een reactie van een 2de ei lijkt me niet erg voor de hand liggend. Heb wel 2 eisprongen gehad trouwens, maar dan lijkt mij dat die toch gelijk bevrucht raken en gelijk HCG aanmaken, en dus niet dat de een bevrucht was, HCG aanmaakte maar 'mislukte' en de ander ook bevrucht was maar pas later HCG aanmaakt Vind het zelf erg ver gezocht, al zal ik er niet van opkijken aangezien ik ook moeilijk op medicatie/hormonen reageer Ik denk dat ik zowiezo een deze dagen ongie ga worden aangezien de testen lichter worden. Heb zondag een veeg rood verloren en vanmorgen een veeg donkerbruin, verder nog niks. Ik ga maar even voor het gemak uit van een LF van 14 dagen en dus morgen mijn NOD is, weet het niet precies eigenlijk aangezien ik PCO heb en moeilijk een eisprong krijg, de laatste keer dat ik een ei had was in oktober en daar weet ik eigenlijk niks meer van Ik hoop dat jullie nog wat van mijn gezeur begrijpen al kan ik me voorstellen dat jullie bij de eerste paar woorden mij al kwijt waren De testen van links naar rechts: 10 DPO, 11 DPO en 13 DPO. Nee hoor, ik ben niet onzeker, dat lijkt alleen maar zo.
mmmm...als ik het goed begrijp is je donkerste test de eerste en worden ze nu lichter? als dit zo is denk ik dat je echt zwanger bent geweest, de eerste is namelijk echt lichtpositief! het is waarschijnlijk alleen helaasmis gegaan... knuff
ik zou zeggen afwachten op je ongi... mischien zijn je vegen rood en bruin wel innestelings bloedingen geweest...vind het alleen raar dat het minder word... al word je wel ongi ben ik het helemaal met ingef eens!!
ik snap niet veel van je verhaal door alle afkortingen en van de hak op de tak spoortjes maar het lijkt me geweldig om een discussie met je te hebben.. whahahah je test zie ik op de eerste steeds wat resultaat en verder eigenlijk weinig. Maar dat kan ook komen door de urine die je hebt gebruikt... Ik weet het niet is mijn conclusie maar ik hoop het wel voor je!
@ Nannette: hahhah, dat hebben meer mensen met mij, ik spring idd van de hak op de tak, ben ook vreselijk druk Gisteren heb ik de hele dag een hele heftige pijn in mijn buik gehad, ik heb ook wat bloed verloren maar nog niet echt heel erg veel. Het zet in ieder geval nog niet echt door Of het is weer zoiets als in oktober, toen ben nik niet ongie geworden 14 dagen na mn ei, heb tot 10 dagen na NOD gewacht, testen bleven nega en de ongie kwam niet, toen een echt gehad en toen had ik bijna geen slijmvlies meer en zag het eruit alsof ik ongie geweest was terwijl ik niet gevloeid heb Vonden ze overigens ook erg vreemd daar. Morgen moet ik in het ziekenhuis een echo maken en dan gaan we kijken of ik weer moet beginnen met spuiten. Hoop dat ik nu sneller een ei heb. Vorige keer een maand moeten spuiten