Predictor positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friesland90, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo dames,

Zoals gewoonlijk kan ik me weer niet inhouden met testen.. veeeel te vroeg. Ik had rond de 14e ongeveer mijn ovulatie.

Nu geeft de predictor een vage maar toch duidelijk te zien test streep. (ruim binnen de tijd) Ik hoor veel negatieve verhalen over predictor. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben??

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heb je een foto?

Het gebeurt heel vaak dat deze testen vals positief zijn.
    Ik zelf heb deze test vorige periode gebruikt en hij bleef gewoon wit hoor!!

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik heb wel een foto gemaakt.. En ook wel goed gelukt.. Ik heb alleen het kabeltje niet van het fototoestel dus kan hem niet op de pc zetten:( echt balen.. Misschien kan ik hem er vanavond wel op zetten..

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oke.........spannend hoor!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier komt er geen predictor meer in !! nooit niet!! we gingen vorig jaar de mm in en daar voor werd ik niet ongi dus deze test gedaan licht positief hu ik zwanger!! dat kan niet , klopte dus ook 3 dagen later flink ongi , dus je snapt dat ik hem echt niet vertrouw!!

IK hoop voor jou anders , succes met zwanger worden.

6. Adore

Adore Niet meer actief

Ik heb er positief mee getest toen ik zwanger was... maar hoor ook veel negatieve verhalen!
    Volgens je banner zit je niet ver van je eisprong ;) wanneer was je eisprong?

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik gebruik geen ovulatie testen en temperatuur ook niet. Dus wanneer mijn ei-sprong is weet ik niet. Ik dacht ongeveer op dag 14 steekjes te voelen in mn buik.. maar ik weet ook niet of dat de eisprong was..

Nu had ik een aantal dagen geleden al het gevoel alsof ik opeens ongesteld moest worden, terwijl ik dat meestal pas voel als dat ook zo is.. Dus vandaar de vroege test.
    De banner klopt verder wel.. 1 september moet ik ongeveer ongesteld worden, weet het niet precies aangezien ik een best onregelmatige cyclus heb.

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik heb de foto's bekeken op de pc.. maar daar zie ik echt geen streepje op.. Mijn vriend ziet op de pc ook geen streepje, maar in het echt is hij wel duidelijk te zien. Ik hoef hem niet tegen het licht aan te houden ofzo.

Nou heb ik 2 uur later een test gedaan met clearblu + Maar hier komt geen + op maar een -
    Nou kan het natuurlijk zijn dat de urine niet geconcentreerd genoeg is?

9. Adore

Adore Niet meer actief

Kruidvat 2 voor 5 euro heeft minder HCG nodig (20 maar) dan de predictor, die zou nu dan ook
    positief moeten zijn ;)

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Helaas heb ik die hier niet liggen:( winkels zijn inmiddels ook al dicht, dus zou dan echt moeten wachten tot morgen..
    Arghhh wat is dat wachten toch moeilijk soms..!!

11. Adore

Adore Niet meer actief

Tip als je morgen testen gaat halen ;) even je ochtendurine opvangen en in de koeling bewaren, dan kun je er s'middags nog mee testen :)
    Succes morgen, ik duim voor positief :D:D:D

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

spannend zeg! ik ben benieuwd naar je test morgen

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh ik hoop echt zo dat het een positieve test zal zijn die ik jullie kan laten zien..!! Ik zal het jullie op tijd laten weten..

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik heb een test gedaan van de kruidvat (2v5). Deze is witter dan wit. Dus echt negatief:(

15. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is ook wel een beetje te vroeg....wie weet over een paar dagen ;)

16. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja zo is het.. Ik keek er alleen van op dat ik een vaag streepje zag toen ik dacht.. nou toch maar een test doen dan! haha
    Maar goed.. eigenlijk is het nog onmogelijk inderdaad.
    Ik zie dat jij ook over 8 dagen kan testen..!! Spannend he? Heb jij ook af en toe een menstruatiegevoel in je buik? Heb ik wel:(

17. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik vind t erg spannend en ergens durf ik niet te testen, hahaha.
    Voor mij is t pas ronde 1 hoor, ik probeer mezelf niet te gek te maken.

Ik heb eergisteren en gisteren krampjes gehad, vanochtend krampvrij wakker geworden. Ik had ook een raar gevoel in mijn borsten, niet echt pijn te noemen en ze zijn ook niet groter ofzo...
    Die heb ik vandaag niet gevoeld moet ik zeggen.

Sinds gisteren weer meer afscheiding.

Maar goed, we wachten het gewoon af. Het hoeft allemaal niets te betekenen. Ik probeer er gewoon vanuit te gaan dat ik ongesteld wordt. Het grappige is dat ik zo vaak heb gelezen dat zwangerschapssymptomen erg op ongesteldheid symptomen lijken :$.

Dus of we maken ons gek om niks of het is echt zo....hahahaha.

18. Adore

Adore Niet meer actief

Idd bij zwangerschap voel je ook een soort ongi-pijn dit is het groeien van je baarmoeder ;)
    Ik duim voor jullie meiden :)

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja dat klopt inderdaad. Ik heb ook heel vaak gedacht dat ik zwanger was omdat het echt zo voelde. Nu deed ik een test en zag een vaag streepje, maar eigenlijk heb ik nu juist helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben dit keer. geen pijnlijke of gevoelige borsten, en juist het gevoel of ik ongesteld ga worden met een paar dagen. En ik heb inderdaad ook opeens vanaf vanmorgen meer last van afscheiding.

De 1e ronde kan het zo spannend zijn als de 4e hoor hahaha. Ik zal voor je duimen. Ga je ook een vroege test doen die vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie kunnen?

@ Parell, dank je wel.. wat lief:)

20. Adore

Adore Niet meer actief

Toen ik zwanger was had ik ook meer afscheiding (constant een nat gevoel) :D:D

Deel Deze Pagina