kv 2 voor 5 altijd licht positief na inwerktijd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door erlida, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hoi, namens een vriendin van me een vraagje:

Zij heeft zowel gisteren als vandaag een kruidvat test gedaan(2 voor 5) en op allebei is er ruim na de inwerktijd een duidelijke roze 2e lijn verschenen......
    Nou staat er duidelijk in de beschrijving dat zij deze als niet geldig moet zien, maar ik kan mij van mijzelf herinderen dat die testen bij negatief toch(op een enkele na) eigelijk altijd wit bleven....
    Dus haar vraag daarrop was: of die kruidvat testen dat tegenwoordig allemaal doen of mag ze hoop hebben???

Ik kan haar geen antwoord geven daar mijn laatste test al even geleden is dus vandaar dat ik het hier even vraag:)

2. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik weet wel dat ze tegenwoordig echt nog steeds omo wit blijven als er ook niks is. En zelfs na inwerktijd blijven ze wit hoor.
    Dus hopelijk is dat goed nieuws voor haar

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja meningen zijn daar hierover verdeeld, maar hier ook altijd witte testen die ook wit bleven.....en ook als ik niet zwanger was ook gewoon wit, indrogers heb ik nooit gehad. Dus hoop het voor je vriendin, hoever zit ze van haar nod af?

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ze is nu 2 dagen overtijd begreep ik.....Mmmm wel vreemd dus dat zij net 2 testen in 1 doosje heeft die ruim na inwerktijd alsnog een roze streep krijgen......Zal ze blij mee zijn,nu weet ze nog niks haha......

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb het zelf nooit gehad, wit bleef altijd wit, maar ik lees hier wel steeds vaker over vals positieve kv testen.
    Zolang je niet ongesteld bent mag je hoop houden toch ;)

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier bleven ze ook altijd wit..

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Over 3 dagen nog eens testen met dezelfde testen. Als er iets zit moet het dan wel binnen de tijd zichtbaar zijn.

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier bleven ze ook echt wit als ik niet zwanger was

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier blijven ze ook ruim na inwerktijd wit!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier ook gewoon omo-wit als ik niet zwanger was. Afgelopen maand wel meerdere keren een lichte streep gehad, dat bleek in mijn geval een VMK. Maar dat hoeft natuurlijk niet.

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Negatief was bij mij ook altijd wit.
    Wellicht kan ze beter een digitale test doen?
    Scheelt veel onzekerheid.

12. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Dames bedankt voor het antwoorden.
    Het lijkt erop dat de 1e 2 testen 'maandagochtend'testjes waren. 2 testen uit een nieuw doosje van vandaag zijn wit en blijven wit......

13. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Ik heb idd hetzelfde meegemaakt. Vrij duidelijke lijntjes maar toen toch echt niet zwanger. Dan maar liever omo wit!

Deel Deze Pagina