Ik ben inmiddels bijna 5 weken geleden bevallen van een prachtig kereltje. na 2 weken bloedverlies wat continue wat afnam en 1 week bruine afscheiding verloor ik ineens nog een stukje weefsel. Dit was vorige week maandag. Sindsdien ben ik weer flink aan het vloeien, ook alleen rood bloedverlies, het veranderd niet van kleur. Ik slaap weer met kotex night omdat ik anders de nacht niet doorkom en het lijkt maar niet te verminderen, vooral daarover maak ik me wat zorgen. Ook is mijn onderbuik weer gevoeliger en voel ik het bloed vaak wat lopen tijdens een borstvoeding. (beetje smerig maar het verband ruikt een beetje naa rrauwe biefstuk die net over datum aan het gaan is) Geen koorts o.i.d. Is dit nog normaal of is het verstandig om toch even mijn VK te bellen? Verder doe ik namelijk allang weer vanalles (wel met mate) ik was in mijn kraamweek al lekker buiten aan het lopen en het huishouden langzaamaan weer aan het oppakken. Ik was zo blij om van mijn bekkenklachten af te zijn
hoi ik vind deze hoeveelheid bloedverlies wel flink voor 5 weken na de bevalling. Ik zou even bellen en overleggen ja. Mirjam