Wanneer pakjesavond?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door zogelukkig, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Pakjesavond in het weekend of op 5 december?

1. Weekend

2. Woensdag 5 december

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij vieren het woensdagmiddag. Mijn man is dan standaard vrij en ik heb vrijgekregen.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

met de ene opa en oma (en neefjes/nichtjes zondagmiddag en thuis met de andere opa en oma op woensdagavond. 2x dus.

Ze zijn hier donderdags de hele dag vrij i.v.m. sinterklaas dus dat het laat wordt maakt niet uit. Woensdag is ze ook al vrij, maar dat is standaard.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Weekend..

Dan kunnen ze iets langer opblijven. En natuurlijk lekker spelen.

Woensdag komt sint op school en zal er hier ook nog een pakje liggen bij de lunch...echt de laatste.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wij vieren het woensdag. Vriend is altijd vrij op woensdag en ik ben die dag ook vrij. We vieren het wel pas vanaf 17.00 uur, gezien vl die ochtend uit de nachtdienst komt. Daarnaast vind ik het leuker als het donker is. Dat hoort er toch wel bij.

5. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handig voor de Sint dit topic! Kan hij een beetje plannen :D

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hihi

Hier op zaterdag middag/avond. Lekker veel hapjes en snaai en dan ruim de tijd om kadootjes uit te pakken en er nog mee te spelen. Ook zondag nog om even bij te komen.
    Woensdag mag voor de laatste keer de schoen gezet worden. Zoon wordt gewoon om half 9 op school verwacht op de 6e en dat vind ik ook normaal.

Sint vieren na 5 december vind ik geen optie omdat Sint dan toch echt al terug naar Spanje is gevaren :) Hier is dus morgen de grote dag :)

7. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Onze dochter is 2. Krijgt er nog niet alles van mee. Zegt wel Klaas en piet. Dus ze weet wel wat het is. Wij doen het woensdag. Ze gaat nog niet naar school en dus kan dat wel. Wij doen dat rond de avond voordat ze naar bed gaat. Ik heb een dvd laten maken waarin hij iets over haar verteld en dan ook zegt waar ze verstopt zijn. Dan gaan we de cadeautjes zoeken (de badkamer) en gaan ze uitpakken. Even spelen en erna naar bedje! Allemaal dus 5 december zelf. Ook omdat we in het weekend verjaardag hebben. Komt gewoon net wat beter uit :)

8. Wij vieren in het weekend bij ouders en schoonouders sinterklaas.
    Op 5 december gezellig met zijn 4tjes thuis.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Wij vieren het altijd op 5 december.
    Zelf ben ik altijd vrij op woensdag (en anders zou ik die middag vrij nemen), en mijn vriend maakt zijn afspraken zo dat hij die middag ook vrij is. Opa en oma zijn met pensioen en komen hiernaartoe.
    Het wordt al vroeg donker, dus ik verwacht dat wij om een uur of vijf een bonk op het raam krijgen...

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoe doen jullie de bonk op deur/raam?

Een buur of zelf op de 1 of andere manier?

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier doet de buurman dat.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij vieren het gewoon op 5 december.

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Een buurvrouw klopt aan en laat zak met kado's achter.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zwager gaat even via de garage en bonkt dan en gaat via de garage weer terug.... Handig huis dat van mijn schoonouders :D

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn vader deed dat vaak vroeger. Of een buurman ofzo.
    Weet niet hoe ze t dit jaar gaan doen, even vragen.

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wij vieren het nu nog met vrienden (surprises), en dat doen we morgenavond. Maar ik denk dat als ik sinterklaas ga vieren met kindjes dit gewoon op 5 december zal zijn :).

17. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij vieren het dinsdag 4 december, maar die optie staat er niet bij ;)
    Mijn dochter viert het nl. die dag op school en is dan 5-12 vrij. We vieren het bij opa en oma en dan blijven de meiden daar slapen. Dan hoeven ze 5-12 niet voor dag en dauw op en kunnen ze lekker met hun nieuwe speelgoedjes spelen.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij vieren het zaterdag eind van de middag

19. tulip

tulip Niet meer actief

op 5 december. Zwager komt na werktijd (16.00) wat hapjes in elkaar zetten en ik zorg voor de salades enz. Dan als iedereen thuis is (18.00) beginnen we met de pakjes en kan iedereen tussendoor wat lekkers pakken.
    De volgende dag vrij van school.

Man haalt de cadeau's uit de auto als hij thuiskomt, en bonkt op de deur en komt dan via achter naar binnen net als anders op woensdag met de container:D

20. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hier woensdag 5 december.
    Zwarte piet zal dan om 18:00 op de deur kloppen met de cadeau's.

Deel Deze Pagina