Wanneer pakjesavond?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by zogelukkig, Nov 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Pakjesavond in het weekend of op 5 december?

1. Weekend

2. Woensdag 5 december

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

In principe zondag, maar dochter is nogal ziek dus denk dat we het een weekje gaan verzetten...:(

2. Storm

Storm Niet meer actief

De zaterdag erna met mijn familie. 5 dec moet ik zelf werken 's avonds. Beetje jammer.

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

wij wouden woensdag maar omdat we een sint hadden gehuurt en die woensdag al helemaal vol zat hebben we het zondag 2 december...

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Hier een pakjesmiddag gewoon op 5 december na schooltijd

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Allebei. Zondagmiddag en woensdagmiddag.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat sneu... Veel beterschap

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Wij thuis vieren het zondagmiddag.samen met opa oma en zwager.
    Vriend moet woensdag werken en is pas rond half 6 thuis.
    Dan zouden we nog moeten eten,kadootjes doen enz.
    Nee dat word veel te druk. Ze hebben dan niet eens de tijd om even lekker te spelen. En zullen dan dus helemaal hyper naar bed gaan.
    De oudste moet ook de volgende dag smorgens naar psz dus dat doen we maar niet.

Onze kinderen vieren het nog wel op 5 dec.
    Ze worden door de andere opa en oma gehaald en gaan een middagje weg.
    Als ze dan weer bij opa en oma thuiskomen is de sint daar ook geweest.ze zijn gewoon weer op tijd thuis dus kunnen dan gewoon rustig spelen en op een normale tijd naar bed.

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij vieren het op maandag. Zowel in het weekend als op DE dag, kan niemand:D

9. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Hier woensdagavond. Om vijf uur eten bij schoonouders en dan rond een uurtje of 6 de pakjes en tijdens de pakjes eten we nog lekker een stuk taart. Hier kindjes die nog niet naar school gaan dus een keertje iets later naar bed is niet zo'n punt.

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Wij vieren het gewoon 5 december.
    We kunnen niet heel vroeg beginnen omdat mijn man pas om half 7 thuis is van zijn werk.
    Mijn broer en zijn vriendin komen ook.
    Ik leg onze oudste gewoon smidags even in bed, en mij maakt het niet uit dat ze een keer later in bed ligt. ze kan er goed tegen en ze slaapt smorgens altijd uit.

Vanavond hebben we pakjes bij mijn schoonouders.

11. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    Wij vieren het woensdagavond. Wij nemend allebei vanaf 15.00 uur vrij van ons werken, halen de kindjes op van het KDV, eten dan pannenkoeken en pakken dan de kado's uit.

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #52 debby82, Dec 1, 2012
    Last edited: Dec 1, 2012
    Op woensdag. In het weekend kan mijn ex niet want dan moet ie altijd werken. Dus nu hebben we het gewoon op woensdag gepland. Is ie ook toevallig vrij.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij ook woensdagavond. Hij komt die dag ook op school en zo zijn ze maar 1 dag zenuwachtig.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,217
    16,578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij vieren het op woensdagavond.De oudste 2 kinderen krijgen er niets van om een keer iets later op bed te liggen.Slapen wel weer een keertje bij in het weekend.De jongste zal er niets van meekrijgen haha.
    Hier vierden we het vroeger thuis ook gewoon op 5 december en dan nam je andere dag een kado mee naar school.

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Afgelopen vrijdag zijn we bij mijn opa & oma geweest; vandaag is het bij mijn ouders; dinsdagavond thuis (woensdag zijn dochter en ik vrij) en volgend weekend bij mijn schoonouders.

Eigenlijk vind ik het te veel.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,066
    113
    Woensdagavond. Vind het weekend leuker, maar nu de oudste op school zit is woensdag voor hem leuker denk ik. Ze worden er op school ook een beetje op voorbereidt en donderdag mogen ze allemaal een cadeautje meenemen naar school om te laten zien.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Volgend weekend zelf. Met m'n schoonouders, zwager + kindje + vriendin + háár ouders en broer en zus. De kindjes zijn 2 maanden, 3 jaar en 3,5 jaar. Die weten toch nog niet dat de sint op 8 december alweer naar Spanje is. Maar ik heb wel gezegd, dat we volgend jaar wél op tijd moeten zijn, want dan weten ze het wél :)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het zit er op.. gisteren pakjesavond gehad en het was weer gezellig. Schandalig verwend maar ze zijn erg blij met al hun mooie kadoos.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben het gister gevierd. Aangezien de familie niet om de hoek woont is dit het makkelijkste.

20. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

Apr 27, 2012
    293
    0
    16
    Wij ook woensdagmiddag.... 's-ochtends op school en s'-middags met opa en oma thuis. Vanaf half 4 en blijven ze gezellig eten. Donderdag is onze dochter vrij (studiedag) en is Sinterklaas weer afgelopen.

Onze dochter is autistisch en het is al lastig genoeg voor haar. Normaal gaan we ook nog naar de andere opa/oma/schoonfamilie maar die bewaren we nu voor kerst.... veel te veel anders en onze dochter is nu al helemaal uit haar doen.

Iedereen veel plezier!

Share This Page