Ik vroeg me af wanneer jullie weer voor het eerst een wijntje of iets met alcohol pakten na je bevaling. Moet je dan ook ergens op letten zoals het vloeien omdat alcohol je bloed dun maakt lijkt me dit niet handig miss gr
in principe, als je geen bv geeft, mag je 'direct' al weer een wijntje. Als je nog veel vloeit is het misschien niet handig, maar ik ga er van uit dat je niet gelijk de hele fles soldaat gaat maken?
Na een week nam ik weer een wijntje. Ik gaf geen borstvoeding. En na een wijntje sliep ik heeeeerlijk ha ha ha groetjes bianca
Ik nam na 4 dagen een heeel klein beetje amaretto...voelde hem gelijk al zitten...kreeg ontzettende slaap met als gevolg dat ik zo goed sliep dat ik me meisje niet gelijk hoorde ( normaal hoorde ik elk zuchtje ) maar gelukkig was papa er ook Groetjes,
Uhm... ik heb na zo'n 4 á 5 weken weer een heerlijk wijntje gedronken! Wat was dat genieten! Voelde hem wel gelijk zittem trouwens Nu elk weekend weer 1 glaasje heerlijke zoete witte wijn! =P~
ik na 8 weken (ondanks borstvoeding) Na de laatste voeding dus. Maar hij kwam onwijs hard aan en ik was gelijk 'uit' dus snel bedje in gegaan...
Ik heb na 5 weken een aantal voedingen gespaard, en heb toen op een feestje 2 wijntjes gedronken, mijn vriend heeft de voedingen gedaan. Inderdaad ze kamen hard aan haha.
Ik heb dit weekend 2 glazen rose gedronken, goeie genade, die kwamen inderdaad hard aan! 8) Voorzichtig beginnen, met een borrelglaasje ofzo !
Ze komen idd hard aan! Ik weet niet meer wanneer ik m'n eerste heb gehad, ik denk na 4 weken (had geen bv meer) of zo. Was wel lekker maar oei oei oei... pfff, gewoon niks meer gewend hè :-s
Glaasje champagne, 10 dagen na de bevalling, want we waren toen precies 1 jaar getrouwd. Moet kunnen. Voor de rest drink ik eigenlijk weinig tot geen alcohol vanwege de bv, maar hooguit 1x per maand 1 klein glaasje wijn, na de laatste voeding. Groetjes, Emma
Ik geef borstvoeding. Als ik een keer een avondje wil stappen spaar ik de hele week gewoon voedingen op, zodat ik wel gewoon kan drinken. Ik geef dan op de dag erna opgespaarde voeding uit de koelkast, en gooi de 'alcoholische' voeding door de gootsteen. Ik drink ook wel regelmatig een wijntje 's avonds, al vanaf het begin, maar dan na de laatste voeding.
Na 2-3 maanden op een feestje, een aantal schrobbelertjes.. Uiteindelijk denk ik wel een stuk of 7 op als het er niet meer zijn. Heb ongeveer een jaar niet gedronken, maar had er geen last van Ik lust overigens geen wijn of bier....
Hallo, Na twee maanden heb ik weer een borrel gepakt. Ik had er niet zo veel last van. Ik lust overigens ook geen bier of wijn... Liefs Jessica
Mag als je geen bv geeft idd vrijwel meteen weer. Soms wordt er zelf cahmpagne in de kraamkamer in het ZH geschonken als de baby is geboren. Ik zelf hield het bij een glaasje water Ik dri nk nooit en als ik dat wel had gedaan had ik denk ik aangeschoten in het kraambed gelegen
Gister 2 slokjes gehad. De eerste voeding afgekolft ( flesje gegeven met andere voeding) en daarna weer gewoon de borst. heerlijk die rose, maar goed, ik wacht toch nog maar even in verband met BV.