wanneer pakten jullie weer een wijntje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    A binnen een week na de bevalling hoor... En nu elke avond een glas, na de laatste voeding (ivm volledige bv)
     
  2. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    De dag van de bevalling; een glas champagne....Heerlijk!
     
  3. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik heb afgelopen zaterdag een paar zipjes caneï genomen. Hadden een gourmet avond. Oooowww wat was dat heerlijk zeg.
    Heb het gelijk na een voeding gedaan.. maar durfde niet teveel te drinken.. dat komt wel weeer
     
  4. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    hier ook een paar dagen na de bevalling een glaasje champagne en de dag erna nog eens.
    Verder let ik erg op, maar na de laatste voeding (of als ik nog afgelokfde melk heb staan) drink ik wel weer een paar keer per week een glaasje wijn.
     
  5. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik heb weer een wijntje genomen toen ik gestopt was met het geven van bortsvoeding.
    dat was ongeveer naar 2 maanden.

    groetjes susanne
     
  6. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Na 5,5 maand ongeveer heb ik met een etentje van het werk 2 wijntjes gedronken. Inge kreeg toen afgekolfde melk, want ik was er niet en toen ik thuis kwam was ze haar nachtslaap al ingegaan, dus zat er genoeg tijd tussen het drinken en de volgende voeding. Het kwam idd wel hard aan, haha. En daarna heb ik niet meer gedronken, dus als ik weer alcolhol ga drinken lig ik vast meteen nock-out, haha.
     
  7. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    we gaan bevallen in een kraamsuite en daar kan je lekker makkelijk champagne bestellen! :D
    heb ook al tegen vriendlief gezegd dat er tegen het einde aan een fles witte wijn en een fles champagne klaar moet staan bij ons thuis in de koeling en dat hij na de bevalling naar bakker bart mag voor een stokbroodje met filet american en uitjes :D :D !

    heerlijk, maar tja als we bevallen zijn zitten we waarschijnlijk op een grote roze wolk dat we die champagne vergeten :) :)

    joyce
     
  8. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    Bij ons lag de champagne ook al een tijdje koud. Had er echt zin in, kon niet wachten tot het zover was (ben zowieso dol op champagne...). Maar na de bevalling had ik echt geen trek in ongezonde dingen. :( Het heeft echt een paar dagen geduurd voor ik tegen het menneke zei: ok, haal die fles nu maar tevoorschijn! :p
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk een week of 2 na de bevalling en idd was ik snel aangeschoten.
     

Deel Deze Pagina