9 maanden en veel willen drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door Dorianne, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo dames,

Mijn zoontje drinkt ontzettend graag en verkiest zijn eten boven zijn drinken.
    Hij krijgt nu
    07.00 : 180/6 papfles
    10.00 : 100 cc drinken en 5 hapjes fruit
    12.00 : 5 hapjes boterham en 90/3 of 120/4
    15.00 : 100 cc drinken en stukje soepstengel
    17.30 : warm eten en toetje
    19.00 : 120/4

als zijn ochtendfles leeg is begint hij te schreeuwen dat hij leeg is.
    's middags na 5 hapjes boterham begint hij zo hard te schreeuwen tot dat hij zijn fles heeft en eet vervolgens geen boterham meer.
    Tussendoortjes drinken neemt hij geen genoegen als ik dit kleiner maak.

Hij zou zo nog meer willen drinken maar dit beperk ik zoveel mogelijk omdat water/thee niet goed is. Hij wil of melk of lichte ranja/diksap. krijgt hij dit niet gaat hij net zolang door met schreeuwen tot hij het wel krijgt.:$

Is dit normaal of teveel? Hij is 9,5 maand en 10 kg! Kan ik hem beter melk of ranja geven?
    Alles wat ik hem geef van drinken zou hij zo opdrinken :$

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Als hij toch alles drinkt wat je hem geeft zou ik het naast de melk gewoon bij water of thee houden... Als hij echt dorst heeft drinkt hij dat wel.
    En verder zou ik hem dan 's morgens ook een boterham aanbieden als hij aan pap niet genoeg heeft. Met dan na de boterham zijn melk?
    Hier drinkt ze tijdens de broodmaaltijden altijd water en daarna pas een beker melk.

Verder geef je nu een prima hoeveelheid zuivel, zou ook niet weer meer gaan geven.. Moet je straks ook weer allemaal afbouwen!
    Hier krijgt ze 's middags 1 beker diksap en daarna is het gewoon water bij dorst!

Deel Deze Pagina