ineens moeilijk lopen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fiene, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Gisteren is onze zoon gevallen op het springkussen en was het huilen. Nu vandaag loopt hij moeilijk, zn ene voetje lijkt wat opgezet te zijn en ronddraaien doet pijn.
    Natuurlijk hebben we de huisarts al gebeld maar we kunnen morgen pas langskomen.
    Gebroken is het niet, ik denk verzwikt of evt een kneuzing.
    Enig idee of ik er nu al wat aan zou kunnen doen?

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hoe oud is hij? Is hij al oud genoeg om te beseffen dat hij beter wat rustig aan kan doen?
    Tja... ik weet het ook niet, maar als het pijn doet, zal hij toch vanzelf wel minder lopen?

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Hij is anderhalf.
    Hij kruipt nu veel, maar probeert toch ook nog te lopen ook al doet het pijn.
    Normaal gesproken loopt hij de hele dag door, en t is nu echt een zielig hoopje kind.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wat sneu!
    Misschien kun je hem vandaag wat afleiden?
    Lekker op je schoot met een boekje?
    Of samen een beetje tv kijken, of zingen?
    Of desnoods maar in bad, (als hij blijft zitten dan, tenminste)
    Sterkte ermee!
    Alle kans overigens dat het morgen alweer wat beter gaat.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vind eht wat raar dat je niet direct terecht kunt bij de ha. je kunt vanaf de buitenkant niet zien of het gebroken is of niet, laat staan door de telefoon.

wil je niet bang maken, maar ken in onze familie 3 gevallen waarbij een botbreuk zelfs pas zichtbaar werd na een tweede of derde rontgenfoto.

als je het niet vertrouwd zou ik langs de huisartsenpost gaan en anders langs de eerste hulp van een ziekenhuis. een volwassene kun je wel vertellen even wat rustiger te doen tot je bij de ha terecht kan, een peuter niet.

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Huisartsenpost heb je hier niet, en het ziekenhuis is 35km verderop. Met enkel een fiets is dat nu dus geen doen, en volgens het ziekenhuis (die we wel gebeld hebben) moeten we eerst langs de huisarts.
    In ieder geval, de HA belde net en we mogen om half 5 langs.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja punt met huisartsen is dat ze het meestal nog druk hebben
    als je bij ons om 9 uur belt.. is er meestal al geen plek meer voor die dag :(

(en dan ken ik huisartsen waar je eigenlijk al een dag vantevoren moet bellen wil je nog een plekje hebben)

toch lastig dat ej niet eerder kan komen :(
    die van ons ruimt voor dat soort dingen toch vaak wel een plekje in gelukkig
    ben benieuwd wat de arts er van zegt
    en inderdaad.. niet te veel laten lopen.. maarja zeg dat tegen een kind dat net kan lopen he

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Hij heeft het zelf ook wel door hoor, en kruipt dan nu voornamelijk of zit lekker op de bank.
    Normaal gesproken kun je meestal dezelfde dag wel terecht, maar nu met die griepepidemie is het natuurlijk hartstikke druk. Gelukkig heeft hij een gaatje gemaakt en mag mijn man zo om half 5 met hem langs. Ik hoop dat het niet te ernstig is, volgende week gaan ze een weekje bij opa en oma slapen omdat wij weg gaan en het zou jammer zijn als hij dan nog zo weinig kan.

9. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Gelukkig enkel verstuikt, dus met een paar dagen moet het weer over zijn :)

Share This Page