Hoi allemaal. Mijn meisje is nu 10 maanden en begint haar eerste stapjes te zetten. Ze is alleen ontzettend klein (mt 62) en heeft ook kleine voetjes (mt 15/16). Ik kan nu dus nergens goede stapschoentjes krijgen. Alleen babyschoentjes met zachte zool. Het begint allemaal bij mt 19. Wie heeft/had ook dit probleem? En waar hebben jullie toen schoentjes gekocht?
Ik heb het probleem nog niet, Noah loopt voorlopig nog niet. Ik weet wel dat ze eerst een maand ofzo moeten kunnen lopen voor je schoenen aanschaft, dan zijn ze beter gewend aan het stappen zeg maar. En eerst op zachte schoentje laten lopen. Binnenshuis op blote voetjes/maillot/anti-slip sokjes etc.. Wat is je uk klein zeg, jeetje (zul je vast wel vaker gehoord, hebben..sorry). Je zou eens hier kunnen kijken: Le Petit Tom ® - Fashionable Luiertassen / Verzorgingstassen, Kraamkado's & Celebrity style Babyschoentjes. Musthave Kraamkado, Luiertas/ Verzorgingstas En anders misschien even naar een speciaalzaak opzoek gaan.
De beste manier om te leren lopen is op blote voeten of schoenen met een zachte zool. Schoenen met een harde zool heeft je kindje pas nodig wanneer zij buiten gaat lopen.
Ja wilde net zeggen volgens mij heb jij dat probleem ook nog niet omdat je kindje die zachte zooltjes of nog beter de blote voetjes nodig heeft om te leren hoe ze haar voedjes het beste neer kan zetten. Dan leert ze het beste hoe ze haar voedje moet afrollen bij het lopen etc. Zonder belemmering van harde schoenen/zolen.
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik inderdaad nog dieper moet gaan zoeken. Ze doet nu een paar stapjes aan het handje en voordat ik schoenen aanschaf zit ze misschien op maat 16/17. Thuis staat ze gewoon op haar kruipslofjes. Ben gewoon benieuwd waar ik ze kan kopen als het echt zover is. En ze is inderdaad klein. Net als haar moeder.
Mijn probleem is dat ze heel langzaam groeit. Ik ga nu niet gelijk naar de winkel rennen om schoenen te kopen. Als zij straks maat 17 heeft als ze goed kan lopen kan ik nog geen schoenen vinden, omdat het bij maat 19 begint.