Hoi dames. Bij mijn dochter is verborgen reflux geconstateerd. Nu hebben we omersprazol. Een maagzuurremmer. Ik merk vooral verbetering bij de fles waar ik dit medicijn geef (de fles 's nachts). De rest van de dag nog steeds onrustig en krijsen. Herkent iemand dit? Is dit normaal?
Nee, dit medicijn zou de hele dag moeten werken. Het is wel zo dat het niet de kwaal wegneemt. De VR blijft, het is alleen niet meer zuur. Hoeveel geef je? Mijn zoon +5,5 kg krijgt 2x 2,5 ml, maar hij mag evt 2x3,75 hebben.
Ehm. Arts heeft 2 ml 1x per dag voorgeschreven. Weegt 4 kilo. Ik dacht ook van t moet hele dag helpen maar bij de fles waar we t geven gaat t best goed. Rest van de dag zijn alleen de schepste randjes eraf.
Misschien dat het dan toch te weinig is voor haar. Even apotheek of ka bellen of je evt. mag verhogen zou ik doen. Vooral omdat het wel werkt als je het net gegeven hebt...
Ik denk dat het nu heel snel een heel ander kindje wordt... Eindelijk genieten! Hoop het zo voor jullie!
Nou gisteravond dus voor het eerst 4 ml gegeven! Heeft tot net hoed geholpen. Dus dat werkt wel echt. Kinderarts had het erover dat we evt nog marge hadden om naar 2x 3 ml te gaan uiteindelijk. Ik vind t allemaal prima maar ik ga dus zo nog eens 2 ml geven want dit helpt dus wel... Ik bedoel als de marge er is dan gaan we dat doen. Ik zienu dat het helpt. Nog steeds niet hele dag maar verberting is er!