wanneer paste jullie baby's niet meer in de wandelwagenbak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jusi, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Rond de 8 maanden over gegaan. Ze paste er nog wel in (easywalker kinderwagen) maar het leek me voor haar leuker om rond te kunnen kijken. Heb er wel mee gewacht, omdat het beter voor ze is om te liggen als ze nog niet zo lang kunnen zitten. Dus eerst goed kunnen zitten dan pas over.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier gerekt tot 6 maanden, toen paste het echt niet meer!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ruim 6 maanden. (bugaboo)

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier sluit ik me bij aan. Maxicosi Mura 4, grote bak. Oudste tot een maand of 9. Toen pikte hij het op zijn rug liggen echt niet meer :)
    De jongste is een stuk steviger, maar ook hij heeft er tot een maand of 7 nog ingelegen.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    In onze Quinny bak pasten ze tot een maand of 5/6. Voor de derde hebben we speciaal een MC Mura gekocht, omdat die een grotere bak heeft en we graag wilden dat hij er de zomervakantie nog in kon slapen. Dat is net gelukt, hij paste er tot ruim 8 maanden in en zit al z'n hele leven precies op de gemiddelde groeilijn.

Als wandelwagen gebruikten wij hem erg weinig, hij ging inderdaad vaak rechtop zitten en wij zijn meer draagdoekgebruikers.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij hebben een ouderwetse Quinny van 10 jaar oud. ;)
    Hebben hem overgenomen van mijn schoonzus en zwager en hun zoon is nu bijna 9.

Maar ons zoontje is 66 cm, zit op de +1 lijn van de curve. Zijn jullie bakken dan echt zoveel groter?

7. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dochter past er nog steeds in met gestrekte beentjes.. Schat nog max zo'n 5 cm ruimte. Dochter is niet klein, groeit exact volgens de gemiddelde lijn. Wij hebben de Quinny Moodd

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier +2 en voorlopig lekker in de bak

9. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hier over gegaan op de buggy inzit naar ons toe (en kan dus nog helemaal plat) toen hij 6,5 maand was. Hij kan dan wel lekker om zich heen kijken zonder dat hij helemaal in gesloten in de bak ligt, maar dus wel plat :)
    Hij is een grote vent die op de +2 lijn zit, dus de bak werd sowieso al vrij snel krap maar heb het wel zo lang mogelijk volgehouden.

10. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Met 5,5 maand is hij overgegaan. Hij paste nog wel heel goed in zijn bak maar hij wilde alles zien. Draaide zich altijd om en wilde er niet meer in liggen. Toen in de stoel overgegaan, maar legde hem wel bijna plat

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier een Mutsybak die in mijn ogen niet zo groot is.

Aiden is destijds met 5 maanden overgegaan naar de wandelwageninzet (helemaal plat) en Finley met 4,5 maand.

12. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Zoon 1 paste met 2 mnd niet meer :(
    Woog toen 8,5 kilo en was 73 cm.

zoon 2 met 3 mnd niet meer :(
    Was toen 9 kilo en 72 cm.

dochter met 4 mnd niet meer :(
    Woog toen 8240 gram en was 70 cm.

maar mijn kids zijn reusjes :p

hoop dat nummer 4 een kleiner kindje word maar die kans is erg klein.

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hier net over gegaan. Ze vind het leuk om meer te zien. Kan me trouwens niet voorstellen dat het zo schadelijk is als ze een beetje zitten; hier half plat en als ze slaapt plat. Niet helemaal rechtop.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het scheelt dat het weer beter wordt, heb je minder dekentjes nodig, dan heb je weer wat cm's meer ;) . Ik had ook zo'n bak en ze heeft er tot 6 maanden ingelegen (ook +1 de oudste) . De beentjes lagen meestal toch opgetrokken, dus dan halen ze die lengte nog niet.

Net even gecheckt, toen was ze 69 cm.

Deel Deze Pagina