HoiHoi! Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en al mijn broeken beginnen nu aardig strak te zitten. Heb vrijdag een paar zwangerschapsbroeken gekocht met zo'n band maar schaam me er toch een beetje voor om die nu al te dragen. Dus mijn nieuwsgierigheid; wanneer begonnen jullie met zwangerschapsbroeken?
bij 2 maanden was het hier al raak ,kon de rits niet meer dicht krijgen , heb ook nu bij 19 weken en 2 dagen een flinke ronde buik en dat voor een eerst mijn tip stap over op jurkjes
Bij de eerste kon ik na 12 weken ook geen gewone broeken meer aan. Ze gingen wel dicht maar het zat gewoon echt niet lekker meer. Nu heb ik wel nog mijn gewone kleding aan maar er zit stiekem wel een zwangerschapsonderbroek onder. Dat elastieken randje verdraag ik gewoon niet meer. Ik ga woensdag even kijken voor nieuwe zwangerschapsbh's want mijn borsten zijn alleen maar groter geworden na mijn vorige zwNgerschap. Alles puilt eruit zeg maar. Dus gewoon lekker die zwangerschapsbroek aantrekken! Je bent zwanger dus het mag.
Ik heb de voorbije solden ook al 2 ZS broeken & een shortje gekocht En draag het ook al, zit veel comfortabeler.. De afgelopen weken enkel kleedjes gedragen, moet eens kijken of ik nog in mijn gewone broeken pas
hahaik draag nu al ben zo opgezet dat ik een dikke buik heb door de darmen is dat omdat ik natuurlijk veelste pril ben nog. Was laatst in de h en m dacht nou ik koop em gewoon hij was 25 euro en zit heerlijk en is ook nog mooie skinny spijkerbroek. Mijn eigen broeken knellen gewoon joh
Waarom zou je je schamen voor een broek die heerlijk/comfortabel zit? Bij de eerste paste ik mn broeken niet meer met 16 weken en bij de 2e met 13 weken.
bij 9 weken zw broeken aan moeten schaffen.. en dat was me een opluchting!!! gelukkig gewoon mooie jeans gekocht dus niemand zag het daaraan zeg maar..
Ivm comfort ben ik zwangerschapsbroeken gaan dragen bij 14 weken. Kon mijn eigen broeken nog wel aan maar zat echt niet lekker meer..
Ik kreeg met 6 weken mijn gewone broeken niet meer dicht, nu draag ik wel altijd super strakke heupjeans en met die darmenbuik ging het echt niet meer! Nu draag ik wel mijn eigen broeken nog maar dan gewoon met een elastiek door het knoopsgat en om de knoop en dan een tuniekje of langer shirtje erover, niks van te zien en toch nog geen zwangerschapskleding want die wil ik gewoon echt niet kopen voordat ik een goede echo heb gehad!
Ik draag ze al vanaf een week of 6, mn gewone spijkerbroeken deden echt zeer. 's ochtends ging het nog wel maar in de loop van de dag zetten mn darmen echt op en moest de knoop echt los. Elastiekje voelde ik me niet prettig bij, straks kruipt mn shirt per ongeluk omhoog en ziet iedereen dat... Vond het wel vroeg, maarja ik ben toch echt zwanger dus dan mag ik ze dragen toch. Zit lekker comfortabel! Vouw de buikband dubbel. Vermoed dat ik echt naar voren ga dragen want het is al best te zien in de spiegel. Maakt mn man weer grapjes dat het er vast 2 zijn we gaan het zien donderdag haha
bij de 1e ook al tss 7-9 weken begonnen met dragen van zsbroeken omdat ik altijd enorme strakke skinnybroeken draag laag op de heupen. Nu pas zwanger voor 2e keer enzo benieuwd hoe lang ik het deze keer zal volhouden eer ik me niemeer comfortabel voel?! Draag nu wel jurkjes door de dag dus dan valt het niet zo op! Alleen 's avonds een opgeblazen gevoel vd darmen(maja dat is ook een begin he!)
Bij mijn eerste zwangerschap pas rond week 30 maar paste ook gewoon mijn eigen broeken nog (wel met knoopje open) en tot nu toe pas ik ook mijn eigen broeken nog.
Ik pas mijn eigen broeken nog wel, maar ze zitten al heel lang niet meer echt lekker bij mn buik. Dus vanaf 9 weken ben ik zwangerschapsbroeken gaan dragen Niets om je voor te schamen toch. Ik vond het juist leuk dat ik die broeken kon gaan dragen
Bij mijn eerste twee zwangerschappen hoefde ik pas tegen de 24 weken aan de positiespijkerbroeken. Deze keer had ik met 8 weken al zo'n opgezette buik dat ik mijn broek alleen nog dichtkreeg met een elastiekje om de knoop. Positiebroeken draag ik nog niet, de band slobbert nog zo. Ik draag nu bijna alleen nog maar stretchjurkjes, zit heerlijk.
Bij mijn eerste rond 17/18 weken de eerste positiebroek gekocht. Bij deze zwangerschap draag ik al wel af en toe mijn positiespijkerbroek, al twee weken, want gewone spijkerbroeken passen al een hele tijd niet meer. Maar verder draag ik nog mijn normale kleding, mijn jurkjes passen nog wel prima, en ik heb 2 linnen broeken die wat wijder zijn en daarom nog passen. Maar ik denk dat ik binnenkort mijn normale kleding ga opbergen en mijn positiekleding van zolder haal, want ik wil ook niet dat mijn normale kleren gaan lubberen ofzo door het buikje van nu.
Ik ben bijna 14 weken en pas al mijn eigen kleding nog. Heb al wel een klein bol buikje, dus vooral de hogere broeken zitten niet zo fijn meer. Dus draag nu vooral lage broeken en jurkjes. Verder heb ik twee mooie nieuwe zwangerschapsbroeken klaarliggen, maar die heb ik nog niet aangehad.