Wanneer paste jullie je broeken niet meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dana23, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu kan ik t niet meer dichtkrijgen, en ik ben nog maar 4 weken en 3 dagen ....

2. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Bij het zitten had ik rond een week of 12 al last, dan deed ik vaker de knoop open :). Ik heb met 16 weken de eerste zwangerschapsbroeken gekocht, toen werd het ook echt tijd!

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Met ong. 10 weken, wat een opluchting!

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb nu al enkele broeken opgeborgen.

Vervelende is dat ik voor mn werk altijd in het zwart gekleed moet, dus als iemand ergens zwarte zwangerschapsjeans ofzo ziet, geef me een seintje aub!!

5. MCE

MCE Lid

10 aug 2014
    47
    0
    0
    Ik heb bij h&m een zwarte tregging gekocht. Hij valt alleen wel klein uit dus ik pas hem niet meer. Toen ik hem nog paste stond hij leuk !

Ik kon bij m'n eerste zwangerschap bij 14 weken m'n eigen broeken niet meer aan. En bij deze zwangerschap nog aardig lang , tot zo'n 20 weken.

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    In m'n eerste zwangerschap bij een week of 10 geloof ik, maar nu al veel eerder...ben nu ruim 8 weken zwanger maar ik heb al ruim een week positiebroeken aan! Sommige van mijn gewone broeken kunnen nog wel dicht, maar ik kan de druk op m'n onderbuik gewoon niet hebben! Dus die positiebroeken zijn echt een verademing voor me!! En gelukkig kun je het 'positie-stuk' goed verbergen onder iets wijdere shirtjes en shirtjes met een drukke print...;)

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Bij de eerste met 14 weken. Liep met een elastiekje aan mijn knoopsgat en dat zat echt niet lekker meer. Nu heb ik nu dat punt al bereikt, maar ik weiger om m'n zwangerschapsbroeken uit de kast te trekken. Vind het nog veel te vroeg! Daarbij wil ik het echt nog even verbergen, als is dat erg moeilijk op het moment met die dikke darmenbuik.

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik draag ook al een zwangerschapsbroek en verder jurkjes. Ik pas m'n gewone broeken echt niet meer, dat doet gewoon zeer!

9. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Al voor de 12 weken had ik positie kleding aan. Bij de eerste zwangerschap pas rond 25 weken.

Was echt een opluchting toen ik overging op positie kleren.. Ik kon weer ademen haha.

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Vanaf 25 weken een positiebroek gekocht. Pas mijn gewone broeken nu met 32 weken nog wel met een knoopje open maar echt heel comfortabel zit het niet. De laatste weken veel jurkjes gedragen dat zit ook fijn. :)

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Bedankt. Maar dat is nu vooral het probleem... Ik draag echt geen skinnys of treggings. Daarvoor zijn mijn benen te zwaar.
    Zoek dus een broek met rechte of wijdere pijpen.

12. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Miss Etam heeft op hun site een zwarte broek met rechte pijpen staan :)

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij bij een week of 15/16 kon ik het echt niet meer uitstellen.
    Liep met mn broek open rond op stage en een lang shirt eroverheen op stage geen gezicht haha.
    Maar wat toch het fijnst zat was een legging met een rokje(gingen toen ook de winter in)

14. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Bij mij was het al heel snel zo dat mijn broeken te strak begonnen te zitten. Ik kreeg mijn broeken nauwelijks nog dicht en het zat alles behalve comfortabel. Thuis liep ik standaard rond met mijn knoop open maar op straat kon dat natuurlijk niet. Een tijdje met elastiekjes aan het klooien geweest maar dat was ook niet alles. Kort na mijn eerste echo met tien weken heb ik vervolgens mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Wat een verademing!

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    bij mijn dochter vanaf week 9. In de winkel vroegen ze al of ik wist wat het werd... ;)

Momenteel heb ik ze gewoon alweer aan omdat ik ze na de zwangerschap eigenlijk niet heb uitgedaan :D zitten heerlijk en ja.. ik heb ze toch..

16. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    mijn lage broeken passen nog net, mijn hoge broeken passen sinds 12/13 weken niet meer.

Ik dacht vandaag laat ik dat blousje nog eens aan doen..
    Hahah was geen goed idee..

17. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hahaha wat een mooie foto!

Hier past alles nog, maar einde dag wel een dikkere buik, is nog wel darmen, alsof ik veel te veel heb gegeten.... Ben eigenlijk wel blij als collega's het straks weten en niet denken (dat denk ik nu zelf nl dat ze denken...) zooo, zij begint aan te komen! ;)

18. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Haha geweldige foto!

Ik zit nu in week 8 en pas een aantal broeken al niet meer. Maar wil nog geen positiekleding gaan kopen.. even kijken hoe lang ik het vol hou ;)

19. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Bij zoontje met 8 weken al niet meer. Heb toen een zwangerschapsbroek gekocht maar vond ik niet lekker zitten dus veel jurkjes gedragen
    Pas nu m'n broeken nog wel maar niet lang meer denk ik! Vorige week een zwangerschapslegging gekocht en die zit heeeerlijk :D
    Wil straks eigenlijk wel weer een zwangerschapsbroek gaan kopen maar zou niet weten welke goed zijn en lekker zitten?!

20. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben nu bijna 9 weken en het gaat echt niet meer helaas, ik wilde er niet aan geloven totdat we een goede echo hebben gehad, nou die was afgelopen zaterdag en heb gisteren dan ook direct 3 zwangerschapsbroeken besteld en hoop ze snel binnen te krijgen :D

Deel Deze Pagina