Kan het zijn dat...?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by HannaDevin, Aug 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wat denken jullie?

1. Zwanger

2. Testen

3. Wachten op menstruatie

4. Zit tussen de oren

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. HannaDevin

Aug 16, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, 24/7 zou m'n 1e dag van de laatste menstruatie zijn. Twee weken terug onveilig contact gehad met m'n vriend vlak voor menstruatie op het moment dat ik nog niet bloedde maar ook de pil niet slikte. 2 weken daarvoor 1 week geen pil geslikt wegens gedoe apotheek. Slik de pil normaal zonder problemen, vergeten of andere rare dingen. Nu 3 jaar. Heb wel 1keer overgegeven snachts. Vandaag zijn we 16/8 en ik heb nu ong. een week last v/d volgende symptomen. Weinig bloedverlies tijdens menstruatie, meer afscheiding, fladderend gevoel onderbuik, hele dag honger, moe (maar werk meer), licht in het hoofd, zeurende hoofd en lage rugpijn, klunzig, vergeetachtig, hormonaal, verandering in lichaamstemp., soms warme onderbuik, kneepjes in onderbuik, ogeblazen apart gevoel achter navel en misselijk (niet specifiek 'sochtends & ook niet aan een stuk door, hele dag + om de 3 á 4 uur naar het toilet. Ik moet 19/8 ook weer ongesteld worden en ik ben zelf een beetje paranoïde betreft zwangerschap.. Wat denken jullie? Nog even wachten of mijn menstruatie komt? Test doen? Of wil ik misschien te graag?

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik zou toch een testje wagen, want ik neem aan dat je nu de pil nog neemt? Is niet zo goed voor het kindje mocht je toch zwanger blijken.

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,163
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik heb gestemd op 'wachten op menstruatie) maar ben het eens met bovenstaande: als je de pil nu weer wel slikt, dan z.s.m. Anders zou ik altijd wachten tot je 1 of 2 dagen over tijd bent voordat je test, vroeger testen levert vaak alleen maar onzekere toestanden op. (Als je negatief test weet je nog niks, want misschien was je te vroeg en als je positief test en je wordt alsnog ongesteld, ervaar je het echt als miskraam terwijl je anders misschien niet eens iets gemerkt zou hebben.)

4. HannaDevin

Aug 16, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, slik de pil nog... Heb sinds gister steken in mijn linker zij. Bedankt voor uw reactie.

5. HannaDevin

Aug 16, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi tupp, een miskraam zou ik zeker merken. Dat heb ik helaas 4 jaar terug al meegemaakt. maar als de pil schadelijk is als ik wel zwanger blijk te zijn is het idd het beste om zsm een test te doen. Al moet ik over 3 dagen ongesteld worden. Ben maar een onzeker schaapje....

6. HannaDevin

Aug 16, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb besloten te stoppen met het slikken van de pil. Als het ware word mijn stopweek dan vervroegt. Wordt ik ongesteld dan is het klaar, wordt ik dat niet en blijft mijn menstruatie de hele week nog uit, dan ga ik testen.

7. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,163
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij kun je als je met de pil stopt terwijl je zwanger bent, alsnog een ontrekkingsbloeding krijgen. Dat lijkt op een (lichte) menstruatie. Ik zou dus voor de zekerheid sowieso even testen.

8. HannaDevin

Aug 16, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor uw reactie!

Share This Page