Wanneer pasten jullie je broeken niet meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giebel, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Heel in het begin zaten mijn broeken en leggings ook niet lekker, toen was mijn buik heel gevoelig. Nu kan ik mijn normale leggings weer aan, geen probleem.
    Hier verder nog gewone broeken. Maar 's avonds gaat de knoop wel los! Heb dit weekend mijn voorraad grotere broeken uit de kast gehaald (was net voor de zw wat afgevallen), dat zit wel lekkerder. Ik denk dat ik daar nog een paar weken mee vooruit kan, het enige nadeel is dat ik er niet zozeer zwanger alswel wat zwaarder dan enkele weken geleden uitzie.

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Mijn buik was ook gelijk al gevoelig en het bobbeltje wat met 4 weken al bij mijn schaambot zat is alleen maar groter geworden, en heet 'petit' en schopt in het rond. Hihi. Hier dus, ondanks dat ik ben afgevallen, geen normale broeken meer aangehad sinds week 4. Voelt lichamelijk niet goed, en de gedachte dat ik mijn kleintje 'afknel' met een te strakke broek beangstigt me een beetje ;)

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat was al erg snel maar met 10 weken paste ik echt geen enkele normale broek meer...

4. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik pas ze nu een weekje niet meer :(

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk dat sinds een paar dagen mijn favoriete spijkerbroek niet meer lekker zit. Als ik sta gaat het nog, maar met zitten gooi ik het liefst de knoop los. Mijn riem zit ook al 2 gaatjes losser dan normaal. Heb het idee dat het nu hard gaat. Heb gelukkig nog wat broeken met elastieken band dus ik kan de positiebroek nog even uitstellen.
    Oja, sommige boxers (met zo'n dikke band) zitten ook niet fijn meer.

6. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ik heb vorige week mijn eerste positiebroek gekocht. Mijn gewone broeken passen nog wel maar zitten niet lekker. Positiebroek is echt heerlijk!

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Ik pas mijn gewone broeken nog steeds. De riem zit wel een gaatje losser, maar verder gaat het nog goed.
    Ben wel erg benieuwd wanneer het niet meer gaat passen eigenlijk :)

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb overdag nog wel gewoon een broek aan... al begint hij steeds vervelender te zitten... hij past wel.. maar het zit niet lekker...
    s'avonds wil ik het liefst de knoop open of een ruime joggingbroek aan.. ben dus bang dat het niet lang meer gaat duren..

Vreemd genoeg ben ik bijna niets aangekomen. Ik ben zwaarder geweest en dan pasten mijn broeken prima...

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik pas ze allemaal nog, maar ik vind ze erg vervelend zitten. Ik ben vroeger dik dan met de eerste!

10. Linana

Linana Niet meer actief

Ik geloof dat ik bij 18 weken mijn normale broeken niet meer aan kreeg. sowieso mijn skinny jeans niet meer :p
    Heb nu zwangerschapsskinny jeans, geen kip die het verschil ziet :D

11. Arwen26

Arwen26 Lid

23 mei 2011
    66
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Ik kan alleen mijn broeken nog aan met de knoop los. Rond de 10e week gebruikte ik een elastiekje als knoop. Ik moet nu niks straks aan hebben: dat drukt tegen mijn baarmoeder aan en dat doet pijn.

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik ben rond 12/13 weken wel af en toe mijn zwangerschapsbroeken gaan pakken, omdat ze wat lekkerder zaten. Vanaf 15/16 weken gingen langzaam steeds meer broeken de kast uit en ik denk dat ik met 19 weken de laatste gewone broek heb weggelegd (op uitzonderingen na, zoals joggingbroeken, pyjamabroeken, etc). Ik heb ook nog wel wat vestjes en bolero's die nog wel passen, dus van bovenkleding ligt het meeste er nog wel.

Verschilt wel per broek trouwens. De skinny's gingen er idd als eerste uit, en de strakke pantalon broeken. Een baggy spijkerbroek had ik tot op het laatst nog aan, die is zo laag.
    Inmiddels is het daarbij ook niet meer mijn buik die in de weg zit, maar ook mijn schattige aangegroeide love handles :D

13. sjak

sjak Niet meer actief

Sinds deze week (10) heb ik een positiespijkerbroek... Mijn eigen spijkerbroeken gaan zeer doen op mijn buik ,heb ze nog wel aan met een elastiekje ertussen, maar is niet fijn.
    Ben blij als de postiebroek weer droog van de wasijn komt!

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Een hele lage spijkerbroek pas ik nog wel, ben alleen aangekomen bij mijn buik en borsten gelukkig. Maar echt lekker zitten die spijkerbroeken niet! Nu veel leggings. Vind die zwangerschapsbroeken gewoon ronduit K*T! haha. (Dit is begonnen trouwens met 18 weken zo!)

15. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had met 8 weken al mn knoop los en met 12 weken liep ik in positiebroeken. nou had ik wel veel skinnyjeans die strak zaten dus dat zat vooral niet lekker. op het laatst kon ik nog wel mn eigen leggings aan met een rekbaar tuniekje.

16. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier vanaf week 8 al positiebroeken. Toen ging het op zich nog wel met de knoop open en een elastiekje, maar vond ik niet echt lekker zitten. Maar ik ben van mezelf ook best wel dun en dan schijn je het eerder te merken dat de buik groeit...

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dit was bij mij ook het geval inderdaad, zo liep ik met 9 weken al in m'n eerste positiebroek. 's Ochtends ging het nog wel, maar in de middag en avond zetten m'n darmen op en dan kreeg ik me toch last van m'n buik! En als ik dan m'n knoop open deed dan zakte de broek van m'n gat af, want ik was in eerste instantie wel 3,5 afgevallen :D

18. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Ik bekijk dit topic omdat ik 7 weken ben en mijn broeken strak gaan zitten. Had net nieuwe goed passende broeken gekocht... Misschien dit weekend maar eens kijken. Benieuwd hoe het voelt.

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hier ookal een week positie aan.dus vanaf week 6. ik groei heel snel, naja me darmen en boobs dan haha cupmaat groter en breder inmiddels en me buik is al 7 cm in omvang gegroeid. verder kom ik niets aan of af en zit het voornamelijk aan de voorkant heel apart gezicht. Hier waren normale broeken ook pijnlijk op de buik, ik zag iemand schrijven over hoge taille broeken of lage heupbroeken. daar zit denk ik inderdaad verschil in, ik draag normaal namelijk hoge taillebroeken. en die willen echt niet dicht. bij mij komt het ook mede doordat me lichaam veel hormoonwisselingen heeft gehad afgelopen jaar.. teminste dat zei de gyn en vk.

20. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Sinds deze week positiekleding aan. Rokjes met legging pas ik nog wel, maar mijn broeken niet meer.

Deel Deze Pagina