Wanneer Piercings eruit halen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lima84, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lima84

lima84 Lid

15 mrt 2009
    46
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb een aantal piercing, oa een tepelpiercing.
    Moet ik deze aangezien ik zwanger ben er uithalen of kan dat wachten of is het helemaal niet nodig dat ie er uit gaat?
    Heeft 1 van jullie daar enig idee over?

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    het lijkt me wel dat ie eruit moet maar ik zou niet weten wanneer... anders ff aan de verloskundige vragen?

3. sinada

sinada Niet meer actief

Ik heb hem er met 16 weken uitgehaald omdat mijn tepels zo gevoelig waren. Mijn navel piercing zit er nog steeds in

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

je navel piercing moet je op een gegeven moment vervangen door een speciale zwangerschapspiercing. die zijn van rubber en langer. anders heb je het risico dat hij gaat uitscheuren. als je je navel goed in de gaten houd kun je denk ik wel zien wanneer het nodig is.
    tepels weet ik niet precies, als je borstvoeding wilt geven moeten ze er toch een keer uit dus zou ik het vast doen.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je kan je tepelpiercings ook laten zitten. Ik dacht eerst ook altijd dat die er toch wel uit moesten (nee, ik heb ze niet, maar dacht dat gewoon), maar je kan ook de piercing eruit halen, voeden, piercing er weer in doen, hoorde ik toen ;)! Misschien is dat iets voor je ;)!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tepelpiercing hoef je er niet uit te halen inderdaad. Gewoon dr uit doen voor de voeding en daarna er weer in.

7. angelique85

19 mrt 2009
    47
    0
    0
    Purmerend
    Ik zou zo snel mogelijk je tepelpiercing eruit halen. Ik heb die van mij eruit gehaald vlak voordat ik zwanger werd en toen bleek dat ie door een talgklier gezet was. Ik had er verder nooit last van, dus dat wist ik niet.
    Dat is inmiddels 4 maanden geleden en nog steeds komt er een soort pus uit. De dokter zegt dat ik er niet aan mag zitten en hopen dat het over is tegen de tijd dat ik borstvoeding moet gaan geven.
    En wat betreft je navelpiercing dat moet je denk ik gewoon zelf aanvoelen. Mijn verloskundige heeft gezegd dat hij er uiteindelijk wel uit moet en dat je ook met een zwangerschapspiercing het risico loopt dat ie uitscheurt...
    Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina