ik heb zaterdag mijn miskraam gehad. ik heb flinke weeen gehad en stolsels verloren. daarna stopte de weeen en werd het bloedverlies minder. dus ik dacht dat het dat dan was.ik heb geen vruchtzakje gezien maar er zijn ook veel stolsels direct in de wc terecht gekomen. vandaag verlies ik weer stolsels maar ik heb geen weeen of buikpijn meer. ben nog wel duizelig als ik snel omhoog kom of bijv. gestofzuigd heb. woensdag heb ik een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. ik vind het toch wel spannend. ik hoop zo dat ik het achter de rug heb... hoe wisten jullie dat de miskraam zelf voorbij was?
zo dra je geen stolsels verlies en niet meer bloed is het voor bij is tegen mij gezecht door de vk ik heb een dag of 4 gebloed maar je heb ook meiden der bij die langer bloed blijven verliezen
Ik dacht dat bij mijn 2e miskraam ook, toen ik na hevige weeen en ernstig bloedverlies, weer een beetje op krachten kwam. Helaas bleek bij de echo toen dat ik het vruchtje geheel niet kwijt was en moest ik alsnog gecurriteerd worden. Voor mij was dat toen een enorme tegenslag. Bereid je er op voor dat je wellicht alsnog gecurriteerd moet worden, kan het alleen maar meevallen.
Hey meis, Ik heb ook NU een mk, zondagmorgen begonnen, vanmiddag voor het plassen een heel groot stolsel verloren, denk dat dat het was maar goed verstand heb ik er natuurlijk niet van. Vanmorgen de gyn gebeld en zij vertelde me dat ik beter woensdag kon komen voor controlen omdat het dan de 4e dag is en meestal alles weg is. Ik krijg dan een echo en als er iets is achtergebleven wordt dat alsnog weggehaald, hoop het uiteraard niet. Sterkte meis ik weet helaas hoe je je voelt. xxx
allereerst sterkte! Bij mij begon de mk vrijdags. vrijdag, zaterdag en zondag steeds krampen gehad en stolsels verloren. Maandagochtend nog even kramp gehad en toen werd het bloedverlies minder. Dinsdag controle gehad bij de vk en toen was bijna alles weg. Ze zag toen nog wel wat bloed en stolseltjes zitten en die ben ik dus ook woensdag nog verloren. verloor vandaag weer wat bruin maar dan kan volgens de vk nog wel 2 weken duren.
Mijn miskraam is op 28 januari begonnen, na 15 dagen leek het bloedverlies weg te zijn maar na 2 dagen begon het weer. Vandaag ben ik ook te weten gekomen waarom, mijn hcg staat nog op 9 en zolang het niet op 0 staat blijft het lichaam dit doen. Mijn cyclus was overigens wel weer op orde zeiden ze, want aan mijn bloedwaarden zagen ze dat de eisprong weer was geweest
Ten eerste: Sterkte. De pijn en dat bloedverlies zijn een lastige bijkomstigheid maar god, wat schaad het emotioneel.... Ze zeggen dat het hevige bloeden is tot je het vruchtje verloren bent en daarna zou het snel af moeten nemen. Helaas weet je dat nu dus niet zeker. Ik zou ook even in het achterhoofd houden dat een curretage er misschien nog aan zit te komen maar maak je om die ingreep geen zorgen. Ik ben afgelopen donderdag gecurreteerd en zou het iedere week doen als ik in ruil de kleine mocht houden . De emotionele pijn is weegt er nog niet een klein beetje tegenop. Sterkte meis, Liefs.