wanneer pijnlijke borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flurtje, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flurtje

Flurtje Lid

7 nov 2012
    46
    0
    0
    Hoi!

Ik heb dus al wat klachten gehad: begin van de week pijn had in mijn onderbuik, precies of ik moest menstrueren.
    Gistermiddag ben ik misselijk geweest, is dan weer overgegaan tegen de avond, en vanmorgen had ik er weer last van.

Ik hoop dus echt dat dit een goed teken is.. ik blijf alleen nog twijfelen.. heb geen pijnlijke borsten. Is dat normaal dat ik daar nog geen last van heb? Wanneer zijn die pijnlijke borsten bij jullie begonnen? één keer je overtijd was?

Ik denk dat ik vorige week donderdag of vrijdag mijn eisprong heb gehad.
    Volgende week donderdag zal ik normaal weer mijn menstruatie moeten hebben (hopelijk natuurlijk niet).

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik kreeg pas 3 dagen geleden pijnlijke borsten!

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik krijg na mijn eisprong altijd gevoeligere borsten totdat ik weer ongesteld moet worden. Dus dat zegt zeker niet altijd alles ;)

4. Flurtje

Flurtje Lid

7 nov 2012
    46
    0
    0

Wanneer moet je normaal weer ongesteld worden?

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Dat is echt bij iedereen verschillend, daarom kan ook eigenlijk alleen een test zeggen of je zwanger bent.

Een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap geen last gehad van haar borsten, dan kwam na de bevalling pas ;)

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb sinds vorige week erg last van mijn borsten, heb morgen mijn NOD.. Een collegatje van me had inderdaad ook een week voor ze ongi moest worden last, mijn zus daarintegen had pas na 7 weken zwangerschap pijnlijke borsten.. is erg verschillend per persoon, daarom ook zo verschrikkelijk frustrerend :p

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik had ook kwaaltjes maar geen last van mijn borsten. Beetje hetzelfde verhaal als bij jojo, 4 dagen geleden begon het, wat een crime haha. Mijn tepels doen zeer en mijn borsten staan op springen...

8. daisykuh86

6 nov 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal als ik ongesteld word begint het een dag of 2 van tevoren. Als ik dan eenmaal ongesteld ben geworden gaat het weer weg.
    Nu bleven mijn borsten pijn doen en erger dan normaal. Dat was voor mij een teken dat ik zwanger ben.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik had 1 dag voor nod gevoelige tepels (15 dpo) en sinds gisteren wat gevoelige borsten (18 dpo). Dat laatste wisselt ook een beetje door de dag heen.
    Ik heb ook wel vaker voor nod gevoelige borsten gehad, maar dat was toch anders gevoelig.

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb altijd direct na de eisprong pijnlijke borsten en paar dagen voor de menstruatie zwakt dat weer af.

11. Flurtje

Flurtje Lid

7 nov 2012
    46
    0
    0
    amai ik voel mij vandaag zo moe... gelijk ofda'k ziek moet worden jong. Mijn spieren voelen oververmoeid aan, heb wel een lichte honger maar geen eetlust...

Het moe aanvoelen voel ik vooral over mijn hele lijf. niet zozeer mijn ogen die moe zijn , maar mijn benen armen... pff raargevoel. Weet nu niet of ik ziek word, of als ik zwanger ben

12. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat verschilt bij mij. Meestal zijn mijn borsten gevoelig als ik ongesteld moet worden. Afgelopen maand deden mijn tepels enorm zeer (brandend gevoel) sowieso een week voor mijn NOD, nog nooit gehad. En last van mijn liezen, ben een dag later ongesteld geworden. Dus ik denk zelf dat de innesteling niet goed is gegaan.

Nu, deze maand, ben ik mijn NOD (afgelopen woensdag) voorbij. Ik had een week voor mijn NOD enorm last van mijn liezen vooral de linker en de zijkanten van mij borsten deden pijn. Als ik mijn bh af deed zag je de striemen zitten;). Drie dagen voor mijn NOD kreeg ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik dat mijn ongesteld elk moment door kon komen. De dag na de NOD begonnen mijn borsten vreemd te tintelen en bij aanraking doen mijn tepels pijn.
    Ik denk dat het voor ieder persoon weer anders is. Spannend!!!

13. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Flurtje,

Ik herken je verhaal.. ik heb ook last van mijn borsten en van nog veel meer, ben echt grieperig en het gevoel of ik ongesteld moet worden.. steekjes onderin en heel misseljk.. lig nu nog in bed vanwege de klachten. Had vorige week mijn ei als het goed is en moet precies over een week ongi worden... pff nog lang wachten. Hoop voor je dat het raak is!

14. Flurtje

Flurtje Lid

7 nov 2012
    46
    0
    0
    Ik denk dat het bij mij toch niets zal zijn hoor... ben nu twee dagen voor NOD en heb nog niks van pijn in mijn borsten... dus ik ga er helemaal niet meer op hopen, aangezien pijn in de borsten toch wel één van de eerste tekenen zijn van zwangerschap

15. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    2 nov was mijn NOD en 6 november kreeg ik pas pijn aan mijn borsten, daarvoor niets! Inmiddels is het net of ik in de brandnetels gezwommen heb :)

16. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik ben zwanger en weet niet of jullie dames er wat aan hebben maar ik kreeg pijnlijke borsten een week voor nod en op mijn nod merkte ik dat de pijn in mijn borsten anders waren dan ik normaal gewend was. Terwijl ik heeeeel erge pijne borsten heb gehad. Het gevoel zit nu dieper.

17. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

ook ik heb altijd, vanaf mijn eisprong periode tot ongesteld worden, zware borsten die ook zooo pijn doen als je je bh uit doet. Als ze eenmaal een poos hangen zakt het vaak weer.

ze zeggen toch ook dat je tepel hof van kleur verandert???

18. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    ik ook last van pijlijke borsten rond mijn ei en erna sinds dat ik getopt ben met de pil zelfs misselijk geweest overal blauwe aderen op mijn borsten en rond me tepel!
    ik trap nergens meer in wacht gewoon af of ik ongesteld word ofniet je lichaam doet niks anders als je voor de gek houden bij mij iedergeval ik wacht gewoon geduldig af succes allemaal hoop dat het raak is bij jullie!
    heb nu weer pijn in mijn borsten vorige week woensdag mijn ei gehad dus ben ook wel benieuwd!

xx love7

19. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik heb voor mijn menstruatie altijd last van gevoelige/pijnlijke borsten en een heel waslijst aan klachten, maar toen ik zwanger werd van mijn zoontje had ik nergens last van. De symptomen kwamen wat later in de zwangerschap.

Flurtje het verschilt dus bij iedereen. Het kan alle kanten op, succes! ;)

20. Flurtje

Flurtje Lid

7 nov 2012
    46
    0
    0

Oh da's echt leuk om te horen!!ik zal waarschijnlijk donderdag testen..

spannend... maar zal er niet teveel op hopen best

Deel Deze Pagina