Ik heb een vraag: vorige week zondag heb ik een curretage gehad en heb de hele week last van mijn buik en rug. Dit komt in golven en is af en toe echt niet te verdragen. Afgelopen donderdag ben ik bij de gynaecoloog geweest en zij zei dat mijn baarmoeder schoon was en de baarmoedermond gesloten. Nu moet ik 8 paracetamollen en 3 diclofenac slikken per dag om de pijn voor te zijn maar nu na 4 dagen heb ik nog steeds die pijnen en iets in mij zegt dat het gewoon niet goed is. Ik ben alleen maar aan het huilen en de pijn is af en toe echt niet te verdragen. Dit hoort toch niet?
Hoi, Het kan zijn dat je baarmoeder gewoon heel erg geprikkeld is en dat hij moet herstellen. vergeet niet dat het een pittige ingreep is. Probeer rust te nemen en het nog even af te wachten. Als het alleen maar erger word inderdaad opnieuw aan de bel trekken Groet Evelien
Hoi Evelien Ben inmiddels weer geweest en ze hebben een bloedstolseltje gezien van 3-8 mm. Moet nu tot maandag de pijn uitzitten en hopen dat het er an zelf uit komt en anders gaan ze weer opnieuw curreteren. Ik kan er alleen niet met m'n hoofd bij dat iets wat zo klein is zoveel pijn doet ik heb de afgelopen weken grotere stolsels voor bij zien komen. En wat ook zo vreemd is, is dat ik de ene dag last heb en de andere dag niet hoe kan dat dan? Gr. Danielle
Hoi, Je baarmoeder probeert het er toch uit te werken, daardoor komt de pijn, ik weet niet hoe het komt dat het wisselend is. Zo gaat dat gewoon, ook met een spontane miskraam. succes!