Net even lekker onder de douche geweest en ik stond mijn buik lekker in te smeren en bedacht me ineens dat ik geen zwangerschapsstreep heb. Had die streep er niet allang moeten staan?????
De een wel, de ander niet.. Ik had hem al met een week of 10 en ik denk dat ie nu weer wat lichter wordt..
Jep...bij mij is het bij de eerste TIJDENS/NA de bevalling ontstaan....wat had ik er de balen van! Ik was zoooo blij dat ik geen strepen had...en dan op t laatste moment toch! Nu helaas wel strepen...heb ook niet gesmeerd deze ronde,.geloof ook niet dat t veel zin heeft als je eenmaal strepen gehad hebt.
mm, denk dat TS de zwangerschapsstreep bedoelt, donkere streep van navel naar beneden, en Tulli het over striae heeft? Denk dat je met beide gewoon geluk hebt als je ze niet hebt
met mijn eerste zwangerschap had ik mijn streep tijdens de zwangerschap en met mijn tweede na de bevalling. Weet alleen niet meer hoe lang die er stond
hoi Eerst allen tot mijn navel vanaf een week of 24 helemaal naar boven, tot bijna aan mijn ribben niet heel donker maar wel duidelijk Vraag me af of het geslacht van invloed is hierop weet iemand dit?? groetjes paula
Paula, vroeg ik me ook af... Eerste twee zijn jongens toen n mooie streep tot tien mnd na de bevalling, nu zwanger van n dochtertje en nog geen streep te bekennen...
juist collega had dat ook eerste een meid geen streep 2e een jongen wel een streep. hier ook een boy in aantocht dus vandaar mss ff een poll starten?? groetjes paula
Hier ook alleen bij mijn zoontje een streep. Deze keer niet. Die streep van vorige keer stond er trouwens aan het begin van deze zwangerschap nog....
Volgens mij hoef je niet persee te krijgen toch? Ik had hem wel bij de eerste, hij is ook nooit weg gegaan. Gelukkig wel een stuk lichter geworden, maar hij staat er nog steeds...