8 weken zwanger en ziek :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan04, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ben nu net ongeveer 8 weken zwanger van ons tweede wondertje. We hebben vorige week een goede echo gehad en een hartje zien kloppen.
    Na de echo kreeg ik wat bruin-rozig slijmverlies. Dit is de ene dag erger dan de andere.
    Nu ben ik sinds afgelopen weekend ziek. Gisteren hoge koorts, deze is vandaag gelukkig weg. Heel erg hoestbuien steeds en erg verkouden.
    Ik heb het gevoel dat door het hoesten het rozig slijmverlies steeds erger wordt. Elke keer als ik hoest, neemt de druk op de baarmoedermond natuurlijk toe.
    Toch ben ik er niet helemaal gerust op... De gyn zei gisteren dat ik me pas zorgen moet maken wanneer ik erge buikpijn krijg, of het echt helderrood bloedverlies is.
    Hebben jullie nog tips om de hoest tegen te gaan? De huisarts mag niks voorschrijven vanwege de zwangerschap :(.
    En hebben jullie positieve ervaringen met rozig-bruinig slijmverlies?

Bedankt voor het lezen!

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    gorgelen met zout water kan helpen om je keel te reinigen. maar veel hoesten betekent eigenlijk juist dat het aan het genezen is. althans bij kriebelhoest...
    ik ben hier ook aan het hoesten en voel dan ook wat slijm lopen soms. alleen niet roze.

hopelijk ben je snel weer beter.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    De pret van de vroege zwangerschap... wie gaat er niet rond die tijd voor de bijl met een flinke verkoudheid of iets dergelijks?

Gorgelen met zout water, keelsnoepjes, thee met pepermunt of eucalyptus, en je een beetje laten verwennen, het gaat vanzelf weer over!

Als de gyn zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan mag je daar gewoon van uitgaan! Rond deze tijd is ook wat innestelings-bloed niet heel raar volgens mij.

Deel Deze Pagina