Ik poets het er ook voor.. Ik walg van ochtendgeur en ga d'r echt van over m'n nek. Dus het eerste wat ik doe is poetsen.. Ik kan smorgens niet eten, pas na een uur of anderhalf wakker te zijn dus ik heb dan geen rare smaak ik poets m'n tanden vaak in de middag ook nog en savonds als ik douche poets ik ze weer. Blijf ik dan nog even wakker en eet of drink ik iets dan poets ik ze daarna nog een x, mijn tanden zijn schoon zat ookal poets ik ze voor het eten
Na het ontbijt en daarna nog zo'n 5 x verdeeld over de dag. Heb ook nog nooit gaatjes of zoiets gehad Wil ik graag zo houden!
Oké van sommige snap ik het omdat ze pas ontbijten op het werk, of in de auto of zo, maar van de anderen, als je hebt ontbeten, zitten er soms nog wel eens etensresten tussen/op je tanden.. Dat lijkt me ook niet fijn?
Ik sta om 6:15 op en ontbijt pas tussen 8:30 en 9:00. Poets dus standaard mijn tanden onder de douche, lijkt met ook niet fijn om de kids naar school te brengen met een stinkende vieze mond.
Na het ontbijt en dan zit er echt geen half uur tussen. We zijn meestal rond 7.35 beneden, de kinderen aangekleed en wel en dan ontbijten. Als zij zitten te eten ga ik me wassen en aankleden in 10 minuten. (wij hebben de douche beneden) Daarna eet ik. Dan zijn de kinderen ook ongeveer klaar, rond 8 uur naar de badkamer om tanden te poetsen, gezicht en handen wassen en de deur uit om naar school te gaan. de kinderen gaan rond 19.00 naar bed, van te voren weer tanden poetsen en meestal doe ik die van mezelf dan ook. Ik vergeet het vaak voor ik naar bed ga en dan heb ik in elk geval 2x gepoetst op een dag...
Hoe doe jij dat dan na het eten van een tussendoortje/ lunch/ avondeten? Ga jij dan iedere x je tanden poetsen? Want dan zou je ook t probleem hebben van etensresten op/ tussen je tanden En moet zeggen dat ik er wel voor zorg dat eventuele etensresten weg zijn door een tandenstoker te gebruiken want niks is zo irritant als etensresten die je voelt zitten
Ik poets mijn tanden altijd vrijwel meteen na het ontbijt... Ik zal eens gaan proberen om er wat meer tijd tussen te laten zitten...
Dat heb je met je lunch toch ook? En met een tussendoortje of je avond eten ook? Ff spoelen of kauwgom joh! Hier meestal voor het het ontbijt, soms na. En voor het slapen gaan inderdaad.