Ik kreeg net de folder van de c1000 binnen, vanaf morgen daar de Pampers baby dry en active fit 1+1 gratis!
Bedankt voor de tip, is wel een op is op actie. Sta morgen om half negen bij de winkel kijken of er nog iets is. Weet alleen niet of je er vier mag nemen en dan vier gratis krijgt of dat je er in totaal vier mag nemen. Zie ik morgen wel
Ik ga ook, probeer ook 8 mee te nemen, volgens mij mag dat wel 4 x gebruik maken van de actie per product is het toch?
Mocht maar 4 pakken meenemen, ze hadden al telefoon gekregen van het hoofdkantoor. Ben 2 keer in de rij gaan staan
Het is gelukt, was om kwart voor negen in de winkel. Ze hadden alleen nog maat 5 plus van de baby drij en 5 van de active fit. Er lag ook nog maat drie. Ik heb nu acht pakken. Maat 5 van de active fit en maat 5+ van de bay dry komt op 20 cent per luier. Er zitten 25 stuks in een pak.
Hier trouwens al wel bijna op Er stonden nog 3 baby dry maat 4+ 7 activ fit maat 5 8 active fit maat 4 en die hebben wij dus mee genomen Wij waren er om kwart voor 9
Dankje! Maar dan ga ik wel naar de etos daar zijn de eigen merk in de reclame dan heb ik 40 stuks voor 6 euro..