Hoi, voor mijn beste vriendin ben ik op zoek naar grote spuugdoeken. Haar kindje is erg ziek en spuugt hierdoor ook heel veel. De spuugdoek die ik voor haar zoek zat ooit in de gratis babydoos. Het zijn de lange ovale crèmekleurige doeken met een geruiten lichtblauw randje. Wie heeft deze (mss zelfs ongebruikt) in de kast en doet er niets mee? Ik zou haar er zo blij mee maken. Uiteraard worden de verzendkosten vergoed! Ik hoor het heel graag. Dankjewel.
Helaas is deze uit de productie. Helemaal niemand die m heeft liggen en er niets mee doet? Zoals ik al zei, verzendkosten worden natuurlijk vergoed en ik zou haar er zo blij mee maken.
Als je ze echt niet meer kan vinden is het misschien een idee om er een paar zelf te maken? Of google eens op Schouder spuugdoek Silly Billyz Schouder Spuugdoek Licht Blauw | Silly Billyz Spuugdoek | MamboKids.nl Bib Spuugdoek Schouder spuugdoek - spuugdoekje - slabber - Wazzhappening
Moet ik zeker nog ergens hebben. Ik zal vanavond even kijken als ik er aan denk. Als ik niet reageer: pb me even.
Ik gebruikte voor mijn reflux baby zo'n 3 hydrofielluiers per dag als spuugdoek. Misschien ook een idee?
Ik heb er eentje voor je. Hij is wel een keer uitgewassen, maar verder alleen in de kast gelegen, dus wel schoon en nieuw. Pb je adres maar even, kan hij snel op de post groetjes Cindy
Ik heb er volgens mij twee liggen. Kan alleen morgenochtend pas kijken want ze liggen bij mijn zoontje op de kamer. Ze zijn wel gebruikt maar nog wel netjes. Hoor wel of je nog interesse hebt.
Oh die heb ik inderdaad. Als je mij even het adres per pb stuurt zal ik he gelijk op de post doen. Hij zit nog in de verpakking
Ik heb nog een andere ovale doek liggen, wit met een grijze bies lekker dik. Ik hoor/ lees wel of je interesse heb.